erg stoer gedrag kitten

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

erg stoer gedrag kitten

Bericht door joydiablo »

hoi hoi ,

sinds 2 weken hebben we een kitten erbij een bengaal 16 weken is ze nu en ons prinsesje heet Nevada Satanika ...we hadden al 2 siamesen die zijn nu 10 .(diablo &gizzmo, 2 broeders)
Het gaat redelijk mot ik zeggen ze hebben niet gevochten er is wel geblazen en een paar rake tikken uitgedeel van allebei de kanten en tot nu toe vind gizzmo het kitten alleen leuk als et hem uitkomt dus snuffelen aan haar als ze slaapt en gister stond ze op tafel aan het kattegras te trekken toen ie dat ineens wel intressant vond en ernaast ging staan en mee gaat doen ...en dan voorzichtig toch wel effe ruiken !!maar als ze dan 10 minuten later langs loopt blaast ie naar der ...Nu mot ik wel effe vermelden dat nevada :twisted: ERG druk is als ze eenmaal de wind in haar bips heeft dan is ze ook echt niet meer te houden en dan kan ik me voorstellen dat het voor de 2 opaatjes vrij moeilijk is zo'n tante pollewop die niet te stoppen is ,maar dan ook nog en daarom plaats ik eigenlijk dit bericht vrij stoer gedrag vertoont ...ze komt dan aangerent en gooit dan haar lijf naar de zijkant maakt zich groot en zet der haren recht overeind staart dik en der oren plat in der nek en gaat in aanvalshouding en zo nu en dan krijgt 1 van mijn opaatjes dan een klap op zijn ei.Waarop de reacties verschillend zijn rustig weglopen wegrennen of het maar laten gebeuren en een beetje verschrikt kijken .ze ontwijken haar meer als dat ze er wat aan doen ik had verwacht dat ze als ze zulk gedrag vertoonde der wel op der plaats zouden wijzen ...maar waarom doet ze dit ?

ben erg benieuwd wat jullie hier van denken
groetjes joyce
diablo gizzmo en onze terroriste nevada !!
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Ik denk dat dat gewoon spelen en een klein beetje uitdagen is. Even kijken waar de grens ligt :-P De heren meppen wel terug als ze het niet willen, en dan bindt ze wel in (hoewel... een Bengaal die inbindt :icon_shifty: )

Hier deden de kleintjes het ook hoor, precies zo. Overdwars lopen met een hoge rug alsof ze heel wat waren :lol:
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Hier is het al niet anders! Wij hebben sinds kort ook een klein prinsesje bij onze 2 heren (ook broers trouwens). Alleen zijn onze heren nog iets jonger, 16 maanden. Toch zijn zij al een heel stuk rustiger dan die kleine spring-in-het-veld.
Ze daagt ze uit, speelt met hun staarten, loopt zijwaarts met een hoge rug op ze af en springt in hun gezicht als ze rechtop liggen. De heren vinden het nu allemaal wel leuk en spelen mee, ook al gaat het soms wel hard. Kleine Bindi piept of mauwt af en toe wel, maar daagt ze ook net zo snel weer uit. Ik laat ze maar gaan, ze weten zelf wel als het genoeg is.
Veel plezier met jullie kleine prinses! :grin:
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

o ja erg herkenbaar! Yoran en Zody deden dat ook heel erg maar zij hadden het voordeel dat ze samen waren en het dus op elkaar af konden reageren. Ook probeerden ze het wel eens bij Xandor, die begint dan te blazen of bij Quinto en die legt ze gewoon in de houdgreep op de grond neer :grin: Kortom als ze er echt genoeg van krijgen zullen ze haar vanzelf wel aanpakken hoor. En dit extreme gedrag verdwijnt meestal ook wel als ze wat ouder zijn.
groetjes Sharon
Gesloten