staartje gebroken

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gesloten
Naïg
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 mar 2007 13:21
Locatie: Beigem

Bericht door Naïg »

ja ik wou dat ze buiten konden maar 's nachts roep ik ze wel binnen, en zonder tegenwerken komen ze alletwee af.
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Bericht door Lies77 »

Beste Naig

ik hoop dat je kater al flink bekomen is van zijn nare avontuur.

Mijn poes, Woefie, heeft iets soortgelijks meegemaakt. Haar verhaal kun je in dit topic lezen. Eerst wou men ook haar staart gewoon laten, maar door complicaties kon dit uiteindelijk toch niet.

Woefie wordt volgende week 1 jaar. Ze heeft nu sinds 3 maanden geen staart meer. En eigenlijk merk je daar helemaal niets meer van. Ze springt nog steeds even behendig overal op. Ze is ook nooit incontinent geweest.

Het is ff heel hard schrikken hè. Zo'n staart die er maar wat bij bengelt. Maar geloof me, als ze beslissen de staart te amputeren (wat volgens mij mss een goed idee is aangezien hij naar buiten gaat en dan kan hij zijn bengelende staart lelijk verwonden), is dat helemaal niets waar je je zorgen over hoeft te maken.
Woefie is gelukkiger zonder dan met dat bengelend geval dat altijd in de weg zat (en heel pijnlijk was door de ontsteking).

Sterkte!
en dikke knuffel van Woefie
Gesloten