Slecht werkende nieren

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Gesloten
Anonymous

Slecht werkende nieren

Bericht door Anonymous »

Hallo allemaal
IK zit met een zieke poes en weet me geen raad meer. Hij geeft al een paar weken na het eten over het is wit schuimig met wat eten erbij. Omdat ze ook mager werd ben ik vorige week donderdag met hem naar de dierenarts gegaan, in eerste instantie vond hij niks bij hem, maar toch vertrouwde hij het omdat ze zo futloos was. Hij heeft toen voor alle zekerheid wat bloed getrokken. Vrijdagavond belde ik voor de uitslag en kreeg ik te horen dat zijn nieren slecht werkte. Ze krijgt sedertdien dieetvoeding (droge brokjes en blikjes) en daar zou het op moeten beteren. Veel is het echter niet gebeterd ze geeft nog steeds over en zeker als je ze brokjes geeft, ik geef ze hem al een voor een zodat hij ze niet opschrokt maar het help allemaal niet. Nu merkte ik dat als ik hem oppak dat hij pijn heeft en dit net achter zijn ribben, zou het kunnen dat het zijn maag is inplaats van zijn nieren. Kan iemand van jullie mij helpen.

Groetjes Gonny :-(
Gebruikersavatar
pini
Lynx
Lynx
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 sep 2003 17:07
Locatie: zeeland

Bericht door pini »

Ga terug naar de dierenarts. Laat hem nog maals kijken. Als je het niet vertrouwd moet je terug!! Je kat moet zeker geen pijn hebben.
Groetjes Gerda
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Slecht werkende nieren vergiftigen het lichaam, wat veel pijn kan geven. Dus terug naar de da en ik hoop dat hij iets kan doen, al is het maar om de pijn weg te nemen. Niet wachten hoor!
Veel sterkte!
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik ben net terug van de dierenarts en mieneke hebik weer daar moeten laten, hij ligt weer aan het infuus en ze gingen bloed afnemen. Morgenvroeg moet ik bellen dan weten ze iets meer. Ik laat jullie morgen zeker iets weten.

Groetjes Gonny
Gesloten