Mijn poes is bang

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Het gaat echt goed he? Compliment voor jullie manier van omgaan met haar! Nog een jaartje en ze komt op schoot ;-)
Bij sommigen duurt het lang, maar uiteindelijk gaan ze vaak wel overstag, als je ze maar de tijd geeft.
Heel knap dat je dochter haar al op kan pakken, dat is al heel veel!
Gebruikersavatar
Ushi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 feb 2005 19:30
Locatie: Numansdorp

Bericht door Ushi »

Wauw Miguel , wat fijn dat jullie geduld word beloond!! Fijn om te lezen dat het beter gaat!!! ;-)
Groetjes Ushi , Rebel en Flo !!! ;-)
Gebruikersavatar
sadewi
Poema
Poema
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 aug 2006 08:53
Locatie: Meppel

Raar gedrag 's avonds naar mijn vriend

Bericht door sadewi »

Dappie is ons kitten van inmiddels 4 1/2 maand oud.
Hij is super speels en wordt steeds aanhankelijker.

Nou vertoont hij de laatste 3 dagen nogal vreemd gedrag. Zodra hij mijn vriend ziet, kruipt ie ineen of rent ie weg, en blijft dan de rest van de avond op zijn verstopplek zitten. Heel vreemd.

Overdag is er neits aan de hand, spelen ze gewoon samen, maar 's avonds is ie ineens bang.

Herkent iemand dit? Hij heeft een navelbreukje, en mijn vriend drukt dit altijd terug, misschien heeft dat er mee te maken? Dat terugdrukken doet ie de hele dag door, dus ook niet alleen 's avonds.

We snappen er niets van, en vooral voor mijn vriend is dit erg vervelend.

In een uur tijd kunnen ze samen lekker liggen, maar hij kan ook zo ineens weg zijn en de hele avond niet meer tevoorschijn komen, totdat mijn vriend naar bed gaat.

We hebben hem nog nooit geslagen ofzo, of anders agressief benaderd. Als hij iets doet wat niet mag, maken we herrie of spuiten met de plantenspuit. Wat kan dit zijn|?
Dappie rules!
Gesloten