Leuke kattenspulletjes bij Ikea

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

[quote="veronikske"]Zeker al voor die tentjes.... :lol:[/quote

Oeioei, dat belooft. Ik zie alleen dat mandje zitten, maar het is wel te duur vind ik.

Deze vind ik ook heel leuk en wat minder schreeuwerig dan die in katvorm

Afbeelding

Maar dus nóg duurder :evil:
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

jaa, die zag ik ook liggen. Echt téveel mooie leuke en zooo handige dingen. :oops: :icon_shifty:
Maarrrr ik heb de rieten mand. En een succesvolle aankoop. De lelijke afgetrapte krabpaal is de deur uit, en toen ik deze aan het opbouwen was, lag meneer er al onder. :lol:
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Marion schreef:en toen ik deze aan het opbouwen was, lag meneer er al onder. :lol:
Je bedoelt die 3 schroefjes om de boven- en onderkant aan elkaar vast te maken??? :silly: :lol:
Gebruikersavatar
Eva
Huiskat
Huiskat
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 jun 2003 13:24
Locatie: Schiermonnikoog en Groningen
Contacteer:

Bericht door Eva »

Zaterdag het tentje bij de ikea gekocht, de katten vinden het geweldig! Erg leuke dingen hebben ze allemaal bij de ikea voor honden en katten nu, je wordt er hebberig van. :lol:
Afbeelding
Groetjes Eva,
Vondel, Silly, Nuki en Izzie
Gipsy * 20-04-1995 - † 08-06-2006
Basil * 11-10-1996 - † 17-10-2006
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

claudia schreef: Je bedoelt die 3 schroefjes om de boven- en onderkant aan elkaar vast te maken??? :silly: :lol:
Tssss. Wiseass. :-P lego stapelen is toch zeker ook bouwen! :silly:
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gebruikersavatar
sadewi
Poema
Poema
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 aug 2006 08:53
Locatie: Meppel

Bericht door sadewi »

Hoe houdt de rieten mand van Ikea zich? Wil hem ook wel graag!

Tentjes kan je nu ook krijgen bij 3 pakken Whiskas zakjes, bij Super de Boer. Die zijn ook erg leuk!
Dappie rules!
Gebruikersavatar
Diesel22
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 sep 2006 11:28
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Diesel22 »

Gisteren heb ik ook die toren gekocht bij de Ikea. Diesel vond hem vanaf het begin geweldig !! Het rare is dat hij een grote krabpaal in de woonkamer heeft en deze toren staat in onze slaapkamer (zodat hij bij de vensterbank kan om naar buiten te kijken), maar aan de toren krabt hij wel maar aan zijn krabpaal niet. Terwijl wij hem wel honderd keer daar neer hebben gezet en bij de toren doet hij het uit zichzelf... !! :grin:

Wat ook een tip is: een krabkussentje :!:

Is ook verkrijgbaar bij de Ikea op de kinderafdeling, deze kussentjes kun je op van die kinderstoeltjes neerleggen, maar dus ook in die kattentoren.

Het bijbehorende witte kussentje was uitverkocht bij de Ikea Barendrecht en die krab had ik al hij al in zijn tent liggen en past ook precies op de toren!

KORALL KRABBA € 3.95

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/s ... r=60099282
Samantha - Diesel & Fabio
Gebruikersavatar
Piekje
Lynx
Lynx
Berichten: 159
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Piekje »

Spencer vindt de tent van Ikea helemaal geweldig. Hij is een stuk levendiger geworden!
Liefs Piekje
Andieke
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2007 22:10

Bericht door Andieke »

Hey

Ik zit met een vraag ivm mandjes en zo verder. Onze rosse kater genaamd Turbo slaapt het liefst van al in iets warms ( zoals elke kat) maar het moet hem omringen. Het liefst van al draait hij zich in een dekentje zodat het hem wat bedekt en volledig omringt.

Voor de moment heeft hij twee slaapplaatsen: een kartonnen doos met een dekentje in voor beneden en een dik deken boven langs mijn bed. IK heb hier niets op tegen, ware het niet dat het het deken is dat ik tijdens de winter op mijn voeten leg om warm te blijven 's nachts. Ik heb er geen probleem mee dat Turbo 's nachts op de kamer komt slapen, maar ik kan er echt niet tegen dat hij ook op mijn voeten gaat liggen. Daarom wil ik hem een mandje kopen waarin hij zich goed zou voelen.

Ik heb mij laten vertellen dat er soort van mandjes bestaan waarin de kat helemaal kan in kruipen en zich kan in oprollen. Dit zou perfect zijn voor onze Turbo, maar ik weet niet of dit wel veilig genoeg is en of ik misschien niet beter uitkijk voor een ander mandje.
Gebruikersavatar
Piekje
Lynx
Lynx
Berichten: 159
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Piekje »

Trouwens inmiddels staat het tentje buiten in ons tuintje. In de zomer speelden ze er veel in en nu schuilen ze er in de voor de regen!
Liefs Piekje
Gesloten