Hernia

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Gesloten
Anonymous

Hernia

Bericht door Anonymous »

Mijn Sjors van 8 heeft een hernia.
Wie heeft hier ervaringen mee?
De laatste weken gaat het heel erg snel achteruit, hij valt zelfs soms om.
Ik heb vandaag druppels van de DA gekregen tegen de pijn.
Ook heeft Sjors suikerziekte en daarom kan hij niet al te zware medicijnen krijgen.
Wie heeft ervaringen met operaties??
En wie weet in de buurt van Heerenveen een goeie dierenkliniek die deze operatie uit kan voeren?

Alle informatie is welkom.

Groetjes,

Alie
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Ik heb nog nooit gehoord van een hernia bij een kat :shock: Wat lijkt me dat akelig!
Goede dierenklinieken die ik ken zijn: de Waterpoort in Sneek en Jelsumerstraat in Leeuwarden.

Veel sterkte, en hou ons op de hoogte!
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Een operatie zit er helaas niet in. Ik heb even rondgebeld en het komt er op neer dat een operatie al gauw zo'n 1000 Euro gaat kosten.
Ik probeer het eerst met pijnstillers en ontstekingremmers. Ik heb gister druppels van de DA mee gekregen om te kijken of het de pijn wat verlicht.
Heeft dit na een week geen effect dan moet ik weer terug komen met Sjors. Dan wordt zijn urine nog een keer nagekeken op suikerziekte (om te kijken hoe erg het nu eigenlijk is) en valt het mee, dan krijg ik prednisolon voor Sjors mee. Dat is het enige wat we dan nog kunnen doen.
Dus even deze pijnstillers afwachten.

Ik hou jullie op de hoogte.
Gesloten