Apporteren jullie katten ook?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Stefanie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 feb 2005 14:45
Locatie: Brugge

Bericht door Stefanie »

jaja, klinkt heeel bekend! Onze Ono doet dat ook met haar muisje (tot vervelens toe). Maar dan komt ze het voor de 1000ste keer terugbrengen en dan hebben we zoiets van "nu is het genoeg, we reageren niet". Maar dat lukt niet... Ze komt zoo dicht bij je zitten, legt de muis op je schoot en kijkt je dan aan, en weer naar de muis, weer naar ons, weer naar de muis, enz... wel grappig!
Het zijn toch allemaal Majesteiten hé
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Het vrouwtje van ons apportyteert speelmuizen. Niet altijd.

Het zal wel toeval zijn, maar soms als ik vraag aan haar, "waar is je muis?" dan gaat ze em halen en legt ze em bij me neer
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Onze Barrelteje apporteert tegenwoordig ook. Het is begonnen uit een soort van "per ongeluk" met mijn man en het is nu zelfs zo erg dat ze bij hem komt zeuren zodra hij thuis komt. Ze zoeken dan samen naar een muis en zijn rustig een half uur samen bezig. Leuk hoor!
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1760
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Buffy apporteert ook wel eens, we hebben een paar van die zachte kleine balletjes en als ik 'm weggooi komt ze 'm steeds weer terugbrengen. :grin:
Alleen soms probeert ze 'm ook onder de bank te werken zodat ik weer mag opstaan om apporteren. :roll: :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Ushi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 feb 2005 19:30
Locatie: Numansdorp

Bericht door Ushi »

Flo apporteert bij ons ook , het liefst gaat ze bovenaan de trap staan bij ons zodat wij de muis naar beneden gooien. Als een gek rent ze er achteraan om vervolgens weer naar boven te stuiven zo van "nog een keer"!!!!Grappig hoor!! ;-)
Groetjes Ushi , Rebel en Flo !!! ;-)
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Jippie, eindelijk nu we 5 katten hebben is er eentje die kan apporteren :grin:
Whoopy komt sinds donderdag zijn speeltjes bij ons terug brengen. Eerst legde hij het nog voor ons neer maar hij is inmiddels zelfs zover dat hij het speeltje in je handen legt :grin:
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Bij mij zijn Winnie en Waco diegene die apporteren, ze brengen alles wat ze kunnen dragen naar mij, ik moet het dan weer weggooien, en zij bregen het weer terug. Zo wordt er dagelijks toch wel een half uurtje geapporteerd :grin:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
roderik1963
Lynx
Lynx
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 nov 2007 00:39
Locatie: Delft

niet doorvertellen

Bericht door roderik1963 »

Aan honden en of eigenaars ervan.
Als it openbaar wordt zal het een schande zijn voor het kattenras namenlijk ;-)
Appie aporteert de propjes papier en komt ze keurig weer terug brengen, hij heeft wel gevraagd een pseudoniem te gebruiken, maar weet hij veel over lezen....
Nadeel ervan is wanneer ik oud papier wil weggooien hij helemaal door draait en pas ermee stopt als ik ergens het zoveelste propje van heb gemaakt en die voor hem door de kamer heen gooit.
En je komt die propjes dan weer op de gekste plekjes tegen.
Dit bericht vernietigd zichzelf na gelezen te zijn....

PS.
Dit bericht is nimmer geschreven of geplaatst, anders wordt Appie boos .
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Bericht door rieneke »

hahah, is niet zo bijzonder hoor, en wel zo makkelijk he? :lol:
loes, een poes die ik ken, is verzot op in elkaar gefraaide sluitstrips, en ze legt ze weer keurig voor je voeten!
en ze lijkt niet op een hond :-P
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Bericht door Boomer »

Hihi mijn vorige kat deed dat ook met propjes. Hij ging zelfs mee met de hond uitlaten. En dan ook nog op elkaar wachten als de een achter bleef.
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 566
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Bericht door Miranda »

Ons mannetje hier doet het ook. Maakt niet uit waarmee, hij brengt zelf wel wat naar je toe en komt dat tig keer terugbrengen.
Erg makkelijk tijdens het filmkijken, je kunt dan zittend spelen. :grin:
Evil Bunny

Bericht door Evil Bunny »

Bij ons doet alleen Malijn het; Pakito ziet er de lol niet van in. En Malijn doet het ook alleen maar met de typerende speelgoedmuisjes. Je gooit hem weg, ze stuift er achteraan, speelt er even mee en brengt hem dan weer terug om opnieuw weg te laten gooien met zo'n blik van "Waar wacht je nog op, onderdaan? Gooi die muis!" :grin: En tja, wie ben ik om dit dan te laten? ;-)
Hans
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jan 2008 18:20

Bericht door Hans »

Mijn poes deed het ook in het verleden, ik zat op mijn kamer eerste verdieping, dan gooide ik zo'n schuim-balletje via de trap naar beneden...even later kwam ze er mee terug in haar bekkie, dan hield ik mijn hand op, en liet ze het er netjes invallen

Ik moest ook even twee keer kijken om het te geloven.

Hans.
Gebruikersavatar
Suki
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2007 14:37
Locatie: enschede

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door Suki »

Nou ik was er net een onderwerp over aan het zoeken,
Ik dacht is mijn kat nu maf of doen meerdere katten het..
Als ik het muisje gooi rent ze er als een gek achteraan, en blijft het me steeds terug brengen!
Ze vind met een schoenveter spelen ook geweldig..
dan komt ze me de veter brengen, legt ze em half op me en gaat dan voor me zitten en me dom aan kijken, net zo lang tot ik met haar ga spelen haha echt te schattig..!!
Ze doet het ook altijd of ik nu zo uit het niets ineens gooi.. of ze komt er zelf mee aan rennen :D
Een kat in huis maakt het thuiskomen tot thuis zijn!
Gebruikersavatar
michellexxxx
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2009 13:14

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door michellexxxx »

Sammy doet het ook ! We hebben hem pas 2 weekjes en nu komt hij al met een muisje of balletje aanlopen en sprint erop af als je hem weggooid :lol:
Plaats reactie