vreemde kat

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Anonymous

vreemde kat

Bericht door Anonymous »

help er komt een vreemde kat binnen als het mooi weer omdat onze deuren openstaan voor onze katten en de kat sproeit tegen onze TV :lol: altijd op de zelfde plaats heb zelf drie katten maar alle drie gecastreerd en gesteriliseerd denk dat de vreemde kat wil zijn territoriumdrift doen wat kan ik doen dat de kat niet meer sproeit :cry:
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Doen je andere katten niets zodra die vreemde snuiter bij je binnen komt, of zijn ze op dat moment de hort op....erg vervelend dat je zo'n spuiter heb in je huis....ik zou zo snel ook niets weten, omdat ik aan neem dat je er nog nooit bij ben geweest als het gebeurt, want anders kan je hem altijd nat spuiten of naar de mensen toe gaan van wie hij is en vragen of ze hun kat zo snel mogelijk willen laten casteren omdat jij er last van heb..

Groetjes, Josette... :grin:
Anonymous

Bericht door Anonymous »

dat is juist het probleem ik denk dat het een zwerf kat heb al veel de zelfde kat gezien in onze tuin geen bandtje niet verzorgt en in plaats van wit grijs is een mijn katten blaazen wel naar andere katten maar vanaf ze dichter komen gaan ze weg dus daar hebben we jammer genoeg ook niet veel aan lol
Anonymous

Bericht door Anonymous »

pfffff denk dat de tv geen nieuwtje meer is het is nu de katten hun kattebak niet erin maar ernaast
Gebruikersavatar
yedamy
Poema
Poema
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2003 21:40
Locatie: Veendam
Contacteer:

Bericht door yedamy »

Nou ja wat vervelend zeg, weet je zeker dat het een zwerfer is? Ik zou anders proberen erachter te komen wie de eigenaar is en daar een hartig woordje mee spreken (laten castreren, beschermde tuin maken zodat die kat niet weg kan bij zijn eigen huis, oplaten draaien voor schoonmaak kosten).


Heb je al van die sprays gebruikt die ervoor moeten zorgen dat een kat niet meer op die plek plast/sproeit?
Anonymous

Bericht door Anonymous »

al gedaan en sprays helpen niet zal kat vangen en afzetten bij het blauw kruis
Anonymous

Bericht door Anonymous »

en koffiemachine ook ik moet en zal kat vangen
Anonymous

Bericht door Anonymous »

O'ja hier komt de poes van de buren binnen en die gaat dan altijd leuk op zolder zitten, ik moet haar er dan echt uit jagen met een dweil en handschoenen aan want ze valt mij aan, en niet alleen mij maar ook die twee kanjers van mij. Ze mag dan nu ook niet meer binnen komen met het gevolg da ik mijn tussen deur altijd dich moet houden, en soms zelf mijn achter deur, ze is heel erg gemeen.

En dan komen de schoffies ( 2 katters) van de hoek ook altijd nog binnen maar die gaan nooit naar zolder die eten altijd wat brokjes of ze willen een snoepje en dan gaan ze weer, van deze twee heb ik totaal geen last daar kan ik alls mee doen wat ik wil kan er zelf mee knuffelen. Ach het zijn ook vriendjes van elkaar dus als ze hier alle vier binnen zitten wat nog wel eens gebeurt als het regent en mijn buren zijn weg dan komen die jongens gezellig bij mij binnen en krijgen ze wat lekkers en dat gaat prima zo.

Kortom ik heb er niet z'n vreselijk veel moeite mee ik stofzuig daarna weer en het is weer netjes in huis. Maar ik kan het mijn voor stellen dat niet iedereen hier van gedient is. Mijn tip is dus wil je niet dat er een vreemde kat in je huis komt dan kan je het bijvoorbeeld oplossen met koffie prut bij je deur te gooien.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

mmm dank u voor tip maar dan kunnen toch mijn katten ook niet naar buiten en zit nog met een probleem koffieprut bijna voor elke dag lol kheb een senseo ;) zal zien wat ik kan doen
Gebruikersavatar
6-2love
Lynx
Lynx
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 aug 2003 10:13
Locatie: Rotterdam

Bericht door 6-2love »

gruber schreef:mmm dank u voor tip maar dan kunnen toch mijn katten ook niet naar buiten en zit nog met een probleem koffieprut bijna voor elke dag lol kheb een senseo ;) zal zien wat ik kan doen
Bij de buren een kopje koffieprut lenen??? :ethink: :silly:
Groetjes Lida
Solo, Willie, Bloempie, Liesje, Biggles en Nina

Liefde is.....het spinnen van een kat
Anonymous

Bericht door Anonymous »

gruber schreef:mmm dank u voor tip maar dan kunnen toch mijn katten ook niet naar buiten en zit nog met een probleem koffieprut bijna voor elke dag lol kheb een senseo ;) zal zien wat ik kan doen
Gooi de koffieprut in de tuin naast je deur als je het heb, jou katten weten echt wel dat zij daar wel mogen komen het is meer voor vreemde katten, als je mijn tuin ziet en mijn voortuin die ligt vol met koffie prut, je bent gelijk van vreemde katten af en van de ontlastig die die vreemde kat achter laat in je tuin.

Misschien nog een tip, je zecht ik heb senseo, maar wist je dat je als je dat teminste wil koffie met de hand kan zetten die prut die dan overblijft die kan je wel makkelijk in je tuin doen. Of even bij je buren vragen of zij een zakje voor je hebben.

Nogmaals sterkte.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

aha nu heb ik het gevonden zal een groot vliegenraam maken maar met luikje in voor de katten zo kan de deur blijven openstaan maar nu is de vraag ik heb gehoord van die kattenluikjes dat juist maar uw kat binnen kan wat kost dat en kan dat voor drie katten dank u
Gesloten