ontspannen samen met de katten ;)

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Acelis1
Kitten

ontspannen samen met de katten ;)

Bericht door Acelis1 »

Hoi,
door op sociale media filmpjes zien voorbij te komen, maar ook bij ons in de stad, was ik op het idee gekomen om met mijn maincoontje op stap te gaan.. dit via fiets of al wandelend;; heeft iemand hier een tip/idee over ? of iemand die gewoon zijn poes meeneemt in een draagzak of in een reismandje op de fiets ? onze Tuur zou dat wel;leuk vinden, hij is smart en leert snel bij ;; dus ik hoor het dan wel ;))
Thanks
Anja, Tuur & Luuntje
nellebel
Tijger
Tijger

Re: ontspannen samen met de katten ;)

Bericht door nellebel »

geen idee, die van mij durven niets hahaha ik denk belangrijk dat hij veilig zit (dus ook kan wegduiken als het spannend is, maar niet kan vluchten. (dus goed afgesloten). en voor nu ook goed warm.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Anne_Milo
Poema
Poema

Re: ontspannen samen met de katten ;)

Bericht door Anne_Milo »

Milo vond het altijd leuk, als hij maar bij je was was alles goed. Fietskarretje, mee naar de paarden, allemaal top.
Ik had hem wel getraind en gewend aan een tuig. Daar zou ik mee beginnen. En dan echt naar de kat kijken: doe je hem echt een plezier met meegaan? Sommige katten vinden dat inderdaad top, anderen zijn echt liever thuis.
Lyna (12-10-2011)

Milo* (2013-2025)
Noodle* (2012-2015)
Faith* (2010-2013)
Odie* (1986-2005)
Plaats reactie