Goedemiddag,
Zo langzamerhand de handen in het haar Noes krijgt nadat ik probeerde af te bouwen nu weer een week prednicortone, 0,5 tabl.. Dan opnieuw naar de dierenarts om te kijken of huid rustiger is geworden evt overgaan op vloeibare med. DA denkt aan voedsel allergie dus ze zit al op hypoallergeen dieet , ik ben zelf bang voor atopie , omdat vorige eigenaren haar gewoon al 8 jaar met de pot mee lieten eten s'avonds en overdag kreeg ze brokjes vd Aldi.
Heeft iemand een kat die dit vloeibare med. krijgt?
Na prednison nu vloeibare med?
Re: Na prednison nu vloeibare med?
Voedsel allergie kan ook getest worden in het bloed, maar reken op een prijskaartje van ±€450.
Via een eliminatie dieet kan je er ook achter komen. Dan moet je kat geen kieskeurige eter zijn en je moet strikt zijn in het dieet.
Bij mijn kat kreeg ik het niet opgelost met voer omdat ze te kieskeurig is en prednison raakte uitgewerkt. Uiteindelijk is ze aan de Apoquel gegaan en dat heeft redelijk geholpen. Nu heeft ze wel kanker wat misschien daardoor komt.
Er zijn ook dierenarts dermatologen die je misschien beter kunnen helpen dan een gewone dierenarts.
Via een eliminatie dieet kan je er ook achter komen. Dan moet je kat geen kieskeurige eter zijn en je moet strikt zijn in het dieet.
Bij mijn kat kreeg ik het niet opgelost met voer omdat ze te kieskeurig is en prednison raakte uitgewerkt. Uiteindelijk is ze aan de Apoquel gegaan en dat heeft redelijk geholpen. Nu heeft ze wel kanker wat misschien daardoor komt.
Er zijn ook dierenarts dermatologen die je misschien beter kunnen helpen dan een gewone dierenarts.
Re: Na prednison nu vloeibare med?
de testen zijn bij katten niet betrouwbaar helaas.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!