Drybed/vetbed pluche deken

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gesloten
Gast

Drybed/vetbed pluche deken

Bericht door Gast »

Afbeelding

Onze Robbie is helemaal gek van deze pluche deken. Hij is er echt niet meer vanaf te slaan, onder 'kattenfoto's' kun je z'n sessie terugvinden haha. Bij de discus dierenwinkel waren ze pas in de aanbieding, ik weet niet of dat nog steeds zo is. Misschien ook wat voor jullie poezebeesten?

De 'specificaties' :wink:

"Drybed is een uniek en hoogwaardig product, dat al jaren wordt gebruikt in ziekenhuizen. Nu zijn deze ¨vachten¨ ook beschikbaar in kleur en met dessins voor uw hond of kat met anti-slip laag."

Dry-bed...
- is een comfortabel droombed voor uw hond of kat.
- neemt geen geur aan.
- geeft geen allergische reactie.
- houdt lichaamswarmte vast, maar wordt zomers niet warmer dan het lichaam zelf.
- laat vocht door en verdampt via de ventilerende onderzijde
- is gemaakt van hoogwaardige synthetische vezels,
- is wasbaar tot 40 graden, en droogtrommel geschikt (10 min)
- heeft een anti slip onderzijde en blijft op gladde vloeren goed liggen.

Je hebt ze in de maten:
*75 x 50cm €10,50
*100 x 75cm €18,50
*150 x 100cm €35,00
Gebruikersavatar
6-2love
Lynx
Lynx
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 aug 2003 10:13
Locatie: Rotterdam

Bericht door 6-2love »

Dit zijn ook de dekentjes die dierenartsen in benches doet voor de patienten. Makelijk schoon te maken (gewoon de wasmachine in) en de kwaliteit blijft goed ondanks het dagelijkse wassen wat op een pratijk gebeurd.
Alleen een dierenarts heeft ze meestal niet in van die modieuze motiefjes :wink:
Groetjes Lida
Solo, Willie, Bloempie, Liesje, Biggles en Nina

Liefde is.....het spinnen van een kat
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Ik ben op zoek naar een dekentje oid wat in de vervoersmand kan. Ik stuitte op een vetbed....iemand enige ervaring hiermee.Volgens mij heb je ze ook in dekenvorm..

Was blij dat ik dit topic vond maar helaas weinig berchten te lezen :-(

Groetjes Renate
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Mja ik heb er wel eens van gehoord, maar ik zou niet weten waar ik zo'n ding moet laten :???:
Onze katten liggen net zo lekker op hun fleecedekens, kussentjes en krabpaal ;-)

Een fleecedeken heb je in verschillende maten dus dat zou makkelijk in een vervoersmand kunnen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Hoi Renate,

Ik heb hier zo een vet-bed (nog van de hondjes geweest), op de grond liggen in de veranda (alsof die van mij nog geen mandjes genoeg hebben om in te liggen :grin: ). Ik vind dat wel een goed ding, houd de koude van de vloer wat tegen, en de poezels liggen er graag op. Voor de rest vind ik het niet zo speciaal hoor...

In de vervoersmand heb ik gewoon een plaid liggen, die ik zo plooi, dat ze erin past. Mijn poezels vinden dat leuk, in die zin dat ze ertussen, en eronder kunnen kruipen als ze zich wat bang/onveilig voellen. Ze maken er "een nestje" van. Bij de da moet ik dan altijd de poezels tussen de plaid uit plukken :grin: , maar ze voellen zich dan meer op hun gemak, als je er gewoon een dun matje ofzo inlegt, dan kunnen ze zich niet "verstoppen", en geraken ze sneller in de stress, allé, die van mij toch :grin:

Maar eigelijk kan je er vanalles inleggen, zelfs een handdoek, maar die van mij kunnen niet zonder hun plaid... :lol:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Mijn gedachte...ik moet binnenkort een lange reis gaan maken met Guus naar een dierenkliniek. Wilde dus iets hebben waar hij lekker warm op kan liggen en wat goed is schoon te houden wanneer er een ongelukje op gebeurd. Ik stuitte op deze dekentjes en die zijn helemaal niet zo duur 7 euro voor een kleine die in de mand zou passen.

Vroeg me dus af wat de voordelen en ervaringen zijn?

Groetjes Renate
ps mijn poezen zijn niet kieskeurig hoor...maarre baasje maakt zich een beetje zorgen over de reis en hoopt zo de reis goed voor te bereiden :oops:
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Renate,
ik gebruik fleecedekentjes in het vervoersmandje. Ik haal ze voor 4 euro (zal je ff pb-en waar).
Dat houdt goed warmte vast, is zacht en net als Vero al zei, ze kan er in kruipen.
Je kan ze heel makkelijk wassen en zijn ook zo weer droog. Ik vind ze ideaal.
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
sadewi
Poema
Poema
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 aug 2006 08:53
Locatie: Meppel

Bericht door sadewi »

Wij gaan verhuizen, en ik heb een radiator hangmatje.

Alleen hebben we in ons nieuwe huis geen cv, dus geen radiator's om het hangmatje aan te hangen.

Iemand ideeen waar ik het dan aan kan hangen, wat ik er dan mee kan doen? Wil hem niet wegdoen, want hij is nog maar een kleine 2 maanden oud.
Dappie rules!
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

In ons vorige huis hadden wij ook geen losse radiatoren. Mijn man heeft toen zelf iets gemaakt waar het mandje aan kan hangen. Heel simpel hoor, gewoon een plank en 2 balkjes. De balkjes spijker je aan de muur, plankje daar weer tegenaan, leuk kleurtje geven en klaar! :grin:

Dit is de enige foto die ik heb waar je het een klein beetje op kan zien:
Afbeelding
Gebruikersavatar
sadewi
Poema
Poema
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 aug 2006 08:53
Locatie: Meppel

Bericht door sadewi »

Hmm, dan moet ik mijn vader eens lief aankijken, aangezien wij niet zo handig zijn ;)

Maar alvast bedankt, meer tips zijn altijd welkom :)
Dappie rules!
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Wij hebben 2 ogen aan de muur gemaakt. (kan je in alle maten krijgen bij de doe-het-zelf-zaak)
Het mandje iets bij gebogen en hem zo opgehangen.
De stof schuif je dan dus wel iets op, zodat de beugels vrij zijn en je die in de ogen kunt hangen.
Bevalt ons erg goed en de katjes ook ;)

Afbeelding
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Diesel22
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 sep 2006 11:28
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Diesel22 »

Dat is nou nog eens een goed idee :!:

PS. Leuke mandje Lotte :lol: - heb dezelfde -
Samantha - Diesel & Fabio
Gesloten