van trap gevallen

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Nymphadora
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jan 2024 09:26

van trap gevallen

Bericht door Nymphadora »

Vanmorgen is een van mijn poezen van de trap gevallen. Na de 3e tree van boven ging het ineens mis en viel ze naar beneden zonder zich vast te kunnen grijpen. Na de 3e koprol lag ze op haar zij op de grond. Sindsdien kan ze niet meer fatsoenlijk lopen. Haar achterkant valt steeds om, regelmatig rolt ze zelfs helemaal om. Uiteraard ben ik al bij de dierenarts geweest, alles is nog heel van binnen lijkt het, maar verder is het een beetje gissen. Wel medicatie meegekregen voor evt oorontsteking en tegen evt zwellingen.
Wat is het ongelooflijk moeilijk om haar zo te zien en niet veel te kunnen doen. Medicatie geven en afwachten... Is er iets wat ik voor haar kan doen om het voor nu makkelijker te maken?
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: van trap gevallen

Bericht door Dinky »

Zorgen dat ze voor haar behoefte (eten, drinken, kattenbak) niet veel hoeft te lopen.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: van trap gevallen

Bericht door Synemios »

Wat Mirjam al zegt, lekker alles bij haar in de buurt zetten, zorg voor een lekker zacht/ warm ligplekje en hopelijk verminderd de pijn snel.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is haar zo te zien, sterkte voor jullie beiden.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Nymphadora
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jan 2024 09:26

Re: van trap gevallen

Bericht door Nymphadora »

Dank jullie wel voor de reacties. Haar spulletjes staan in de buurt, dus hoop dat het voldoende is zo. Bijzonder genoeg lijkt het wel alsof ze juist aan de wandel wil. Vader Tijd en moeder Natuur gaan de rest moeten doen
Plaats reactie