Vandaag al dierenarts of morgen?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
sam123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:39

Re: Vandaag al dierenarts of morgen?

Bericht door sam123 »

Anne schreef: 05 feb 2024 16:24 Wel mooi dat je een klein herkansertje een warm mandje gunt!!

Fijn dat je in je omgeving er over kunt praten
10 maanden is nog veels te jong
Ik hoop dat de volgende hartendief een betere start heeft en dat je hem of haar ook soepel kunt leren mee te reizen in de trein🙏
Wat een mooi bijzonder gezicht zal dat zijn, zo samen in de trein

Had je nog een foto van Olly? Ik word nieuwsgierig naar zijn dapperheid
Wat knap van hem om met jou mee te reizen in de trein💪
Ik merk dat ik nog heel veel liefde heb om te geven en ik zou het daarom zo fijn vinden om binnenkort toch een andere kat te kunnen verzorgen :) Maar ik zal nog wel even moeten wachten met het in huis halen van een nieuw vriendje, want volgens mij zit het asiel niet echt vol op het moment. Ik wil Ollie ook niet 'vervangen' dus het is misschien maar beter dat het nog een paar maanden duurt voordat ik weer een andere poes in huis haal. Ik had ook gelezen dat dit i.v.m FIP misschien veiliger zou zijn, maar eerlijk gezegd weet ik daar niet veel van af...

En ja, samen met Ollie in de trein was fantastisch. In het begin moest hij er natuurlijk nog niet veel van weten, maar na een tijdje vond hij het allemaal prima. Hij kwam dan bij mij op schoot zitten of bleef lekker in zijn rugtas slapen. Op de foto hieronder zaten we voor het laatst samen in de trein en matcht zijn harnasje met de trein buiten, het is een heel lief gezicht vind ik :')

Hij was echt een heel bijzondere kat en ook ongelofelijk lief<3


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Vandaag al dierenarts of morgen?

Bericht door Anne »

Ach wat een ontzettende mooie lieve poes! :eboohoo:
Bedankt voor het delen
Zo mooi hoe hij uit het raam kijkt op de 1e foto
Ik denk dat je heel wat leuke reacties hebt gekregen tijdens jullie gezamenlijke avonturen in de trein!
Hij doet mij denken aan onze geliefde Taxi, zie foto van mijn avatar
Heel toevallig want Taxi was ook zwart met wit
Op de foto was hij erg ziek vd fip :-(

Het kitten seizoen komt er gauw weer aan

Volgens mij is fip niet besmettelijk en draagt bijna elke kat het met zich mee
Ik weet dus niet zeker of je je huis ooit fip vrij kunt krijgen

Nieuw leven helpt mij ook altijd in de rouw. Niet om te vervangen maar door afleiding, en troost

Je hebt echt een speciaaltje verloren :-(
Laatst gewijzigd door Anne op 05 feb 2024 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Vandaag al dierenarts of morgen?

Bericht door Dinky »

Wat een geweldige foto zo in de trein!

Hopelijk vindt je weer een andere kat die net zo goed kan wennen aan het reizen.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sam123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:39

Re: Vandaag al dierenarts of morgen?

Bericht door sam123 »

Anne schreef: 05 feb 2024 18:01 Ach wat een ontzettende mooie lieve poes! :eboohoo:
Bedankt voor het delen
Ik denk dat je heel wat leuke reacties hebt gekregen tijdens jullie gezamenlijke avonturen in de trein!
Hij doet mij denken aan onze geliefde Taxi, zie foto van mijn avatar
Heel toevallig want Taxi was ook zwart met wit

Het kitten seizoen komt er gauw weer aan

Nieuw leven helpt mij ook altijd in de rouw. Niet om te vervangen maar door afleiding, en troost

Je hebt echt een speciaaltje verloren :-(
Ja, hij was zo'n knapperd en mensen in de trein waren inderdaad vaak door Ollie gebiologeerd, meestal vonden ze het heel cute! Dank je wel voor al je reacties trouwens, het helpt me echt enorm verder om te weten dat er anderen zijn die soortgelijke ervaringen hebben gehad met FIP. Taxi ziet er ook uit als een echte lieverd op de avatar: )

Ik ben blij dat het kittenseizoen er inderdaad weer aankomt en hoop toch dat daar iets uit gaat komen voor mij over een tijdje. Ik denk dat het me heel veel troost zou bieden inderdaad. Ik heb me in ieder geval, maar alvast op de kitten adoptie lijst gezet bij het asiel bij mij in de buurt en ondertussen mis ik mijn lieve katertje natuurlijk erg.
Gebruikersavatar
Miloe
Lynx
Lynx
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 mei 2023 15:56
Locatie: Groningen

Re: Vandaag al dierenarts of morgen?

Bericht door Miloe »

Knap dat je zo helder nog kan typen na zo'n verlies. Sterkte
Cats choose us; we don't own them.

~ Kristin Cast
sam123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:39

Re: Vandaag al dierenarts of morgen?

Bericht door sam123 »

Miloe schreef: 05 feb 2024 18:28 Knap dat je zo helder nog kan typen na zo'n verlies. Sterkte
Dank je wel. Ik merk dat het me wel helpt om mijn gevoelens uit te typen en te bespreken met anderen, ik denk dat het ervoor zorgt dat ik meer kan accepteren/begrijpen wat er gebeurd is. Ik merk ook dat het rouwen met vlagen komt, soms zit ik echt erg te huilen en daarna gaat het wel weer een beetje.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Vandaag al dierenarts of morgen?

Bericht door Anne »

Dat laatste is heel herkenbaar, jantje lacht en jantje huilt
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie