Afbouwen omeprazol

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
cerna
Poema
Poema
Berichten: 322
Lid geworden op: 27 aug 2023 15:00

Re: Afbouwen omeprazol

Bericht door cerna »

Ik maak altijd een potje vol (pokkenwerk, dat wel). Dat zijn ongeveer 50 capsules en ik verbaas me er altijd over hoe snel ze weer op zijn. :-(

Ik weet niet hoe jij de capsules vult, maar ik doe altijd een flinke voorraad poeder in een toetjesbakje, maak een capsule open en schep vervolgens een flinke voorraad in de capsule. Er ligt dan ook altijd wat op de zijkant van mijn hand (doordat ik ruim schep) en daarmee vul ik het kleine gedeelte (dopje). Dopje terug op de capsule en hij is helemaal gevuld.
Ik prutste eerder altijd met een smal lepeltje, maar dat werkte totaal niet en dit werkt erg goed, vind ik.
Kan evt. een filmpje maken mocht je het vullen zelf lastig vinden.
Groetjes, Annet, Milka 15, Luna 10, Jip 6, Yarah 1
ZL Minoes, Moerka, Chatoel, Flora, Tabitha, Shura, Tara, Cochi, Cerná, Amber, Noa, Laila
Chaaf
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 feb 2024 09:08

Re: Afbouwen omeprazol

Bericht door Chaaf »

cerna schreef: 10 feb 2024 19:32 Ik maak altijd een potje vol (pokkenwerk, dat wel). Dat zijn ongeveer 50 capsules en ik verbaas me er altijd over hoe snel ze weer op zijn. :-(

Ik weet niet hoe jij de capsules vult, maar ik doe altijd een flinke voorraad poeder in een toetjesbakje, maak een capsule open en schep vervolgens een flinke voorraad in de capsule. Er ligt dan ook altijd wat op de zijkant van mijn hand (doordat ik ruim schep) en daarmee vul ik het kleine gedeelte (dopje). Dopje terug op de capsule en hij is helemaal gevuld.
Ik prutste eerder altijd met een smal lepeltje, maar dat werkte totaal niet en dit werkt erg goed, vind ik.
Kan evt. een filmpje maken mocht je het vullen zelf lastig vinden.
Lief dat je een filmpje wil maken, maar begrijp wat je bedoelt. Dus is niet nodig, wel handig hoe je het uitlegt. Ik heb het met een vierkant papiertje gedaan. En in een punt gevouwen, dan de poeder erop en erin laten schuiven. Gaat niet heel handig. Dus de volgende ronde gaat zoals jij het doet.
Gebruikersavatar
cerna
Poema
Poema
Berichten: 322
Lid geworden op: 27 aug 2023 15:00

Re: Afbouwen omeprazol

Bericht door cerna »

Hoe gaat het nu?
Groetjes, Annet, Milka 15, Luna 10, Jip 6, Yarah 1
ZL Minoes, Moerka, Chatoel, Flora, Tabitha, Shura, Tara, Cochi, Cerná, Amber, Noa, Laila
Plaats reactie