Soms mank

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
Sanza
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2024 13:12

Soms mank

Bericht door Sanza »

Hoi
Onze poes van 3 jaar loopt na het liggen/slapen een aantal stapjes mank. Ze steunt wel op beide pootjes. Ze speelt gewoon en springt overal op, je mag haar gewoon aanraken zoals het altijd mocht, en ze piept dan niet. ze eet slaapt en doet zoals ze altijd deed, met hetzelfde humeur ;). We hebben met een andere kat hele slechte ervaring met de da, die gelijk pillen gaf en spuitjes, waarna die kat een maagbloeding kreeg en een hart stilstand. Dus we zijn even huiverig voor de da.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Soms mank

Bericht door Synemios »

Wat een nare ervaring, ik kan mij voorstellen dat je vertrouwen in een dierenarts na deze ervaring weg is

Hoe lang heeft hij dit al?
Als het een paar dagen is dan kun je het aankijken maar anders zou ik toch een dierenarts raadplegen en dan een andere dan die je eerder had.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Sanza
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2024 13:12

Re: Soms mank

Bericht door Sanza »

Het is een komen en gaan met dat trekken met het pootje. Da gesproken en die zei dat we het een paar weken aan moesten kijken. Vooral omdat het niet continu is en verder is ze levendig.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Soms mank

Bericht door Synemios »

Goed dat je overlegd hebt met een dierenarts en hopelijk gaat het vanzelf over
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie