Drinkfontein gezocht

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Mikaco
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jul 2023 13:15

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door Mikaco »

Die van miaustore ziet er wel heel leuk uit en geen filters lijkt me handig. Wel duur. We laten ze nu maar uit de kraan drinken steeds, dat wordt ook al een kliederboel. Van wat ik lees is deze best stil, klopt dat?
Haha OMH, natte speeltjes in bed lijkt me toch niet zo fijn :-o

Ik kon het niet vinden, hoe lang is het snoer bij deze fontein (miaustore)? En hoe vaak moet je de pomp ongeveer schoonmaken en is dit makkelijk om te doen?
Mikaco
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jul 2023 13:15

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door Mikaco »

Oh ik zie nu dat bij die grote van miaustore de bakjes los staan. Ik vrees dat die om gaan bij ons. Ik overweeg de kleinere of een van rvs.
OMH
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 25 jan 2020 17:37

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door OMH »

moniquehooijen schreef: 18 aug 2023 10:14 Ik heb deze. De kleine variant. Ik vindt hem fijn omdat je geen filters erbij nodig hebt. Om de 3 weken in de vaatwasser en de pomp maak je met de hand schoon.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt, ziet er nog wel leuk uit ook!
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Gebruikersavatar
moniquehooijen
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jul 2020 11:38

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door moniquehooijen »

Mikaco schreef:Die van miaustore ziet er wel heel leuk uit en geen filters lijkt me handig. Wel duur. We laten ze nu maar uit de kraan drinken steeds, dat wordt ook al een kliederboel. Van wat ik lees is deze best stil, klopt dat?
Haha OMH, natte speeltjes in bed lijkt me toch niet zo fijn :-o

Ik kon het niet vinden, hoe lang is het snoer bij deze fontein (miaustore)? En hoe vaak moet je de pomp ongeveer schoonmaken en is dit makkelijk om te doen?
Snoer is ongeveer 1,5m. Ik vind de fontein heel stil. Je kunt ook de stand van de waterstraal aanpassen. Schoonmaken van de pomp gaat makkelijk onder de kraan. De rest kan in de vaatwasser. In de beschrijving staat 1x per maand schoonmaken maar ik doe het wat vaker.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mikaco
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jul 2023 13:15

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door Mikaco »

Bedankt voor de reacties! Het gaat de kleine van miaustore worden denk ik zo :)
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door crazycatladyP »

moniquehooijen schreef: 18 aug 2023 10:14 Ik heb deze. De kleine variant. Ik vindt hem fijn omdat je geen filters erbij nodig hebt. Om de 3 weken in de vaatwasser en de pomp maak je met de hand schoon.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wij hebben sinds kort ook de kleine, met sensor, bevalt erg goed en hij staat niet de hele dag meer aan, dus de herrie is ook een stuk minder!
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door Synemios »

Die kleine lijkt mij ook wel wat.
Die hadden ze toen ik die grote kocht nog niet.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Mikaco
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jul 2023 13:15

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door Mikaco »

Wij hebben nu de kleine keramische van miaustore. De fontein ziet er mooi en stevig uit en maakt nauwelijks geluid (je hoort alleen zachtjes het water stromen). Wel een enorm waterballet gister dankzij onze jongste poes (bijna 1) die het leuk vond om zo veel mogelijk water eruit te scheppen en te proberen de pomp eruit te halen :-o. Gaat vandaag al een stuk beter gelukkig en ze drinken er alledrie al uit :D
Gebruikersavatar
Miloe
Lynx
Lynx
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 mei 2023 15:56
Locatie: Groningen

Re: Drinkfontein gezocht

Bericht door Miloe »

Ik had de kleine keramische drinkfontein van Miaustore gekocht via Poezenparadijs, maar toch niet helemaal tevreden mee. Ik heb Miyuki er niet uit zien drinken, spelen wel. Dus ga ik het omruilen voor de grote variant, die meer drinkmogelijkheden heeft en er mooier uitziet. Hopelijk ziet ze het dan wel als een drinkplek.
Cats choose us; we don't own them.

~ Kristin Cast
Plaats reactie