Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1720
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Asse-Poes »

Dat is een fijne verrassing!
En gelijk weer reclame voor Welkoop :lol: :lol:
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Mezo22
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2023 21:32

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Mezo22 »

Ik heb die van de AH. Met een groene 4 erop.
Ik vind deze het allerfijnst en je ruikt niets. (Kattenbak staat nog in de woonkamer)
Gebruikersavatar
Miloe
Lynx
Lynx
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 mei 2023 15:56
Locatie: Groningen

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Miloe »

Ik koop deze al jaren, dik tevreden mee en vind het zelf persoonlijk niet extreem duur ofzo: https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... gies/59434
Cats choose us; we don't own them.

~ Kristin Cast
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door crazycatladyP »

Synemios schreef: 27 jun 2023 23:30 Ja dan houd de welkoop hier ook op.
Ik heb select maar dan moeten ze wel weer tegen de micro kunnen.

Ik weet dat bol.com onze biokats altijd met post.nl hebben verzonden.
Dat is fijn om te weten, dank je!
De gewone micro ( de classic) bevat in ieder geval geen parfum ofzo, daar kunnen ze hier ook niet tegen.
Mensen en katten ;-)
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door crazycatladyP »

Ik bestelde eerst ook bij zooplus (of bitiba) @Miloe, maar krijg de laatste tijd continu kapotte verpakkingen, omdat ze met DHL verzenden en die hebben geen vakken in hun bus, zoals PostNL.
En dan hadden ze de laatste keer ook nog het lef om 50% korting voor te stellen :shock: want het was nog wel bruikbaar.
De hele zak was van boven tot onder open gescheurd en alles lag door de gang,
Dus ik ben voorlopig klaar met zooplus!
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Dinky »

Ik heb eergisteren nog bij zooplus besteld en werd gewoon met PostNL verzonden.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door crazycatladyP »

Dinky schreef: 28 jun 2023 17:45 Ik heb eergisteren nog bij zooplus besteld en werd gewoon met PostNL verzonden.
Ze kiezen de goedkoopste verzender volgens de klantenservice, op basis van gewicht en afmetingen van het pakket.
Dat kan dus PostNL of DHL zijn, ik heb de laatste tijd steeds pech...
Ik dacht dat ik de code gekraakt had door steeds maar 1 zak grit te bestellen per keer, maar helaas, de laatste keer had ik er wat blikken bij en zat ik blijkbaar toch weer over het ideale PostNL gewicht :lol:
En toen deed de klantenservice ook nog moeilijk en was ik er klaar mee ;-)
Tenslotte moet je toch iets mee bestellen om aan het gratis-verzend bedrag te komen...
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Gebruikersavatar
Miloe
Lynx
Lynx
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 mei 2023 15:56
Locatie: Groningen

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Miloe »

Oh da's geen leuke ervaring inderdaad crazycatlady. Ik had ooit pastazakjes van Miamor besteld, en alles lag verscheurd en stinkend in de doos besmeerd. Werd netjes afgehandeld door Zooplus, kreeg geld terug nadat ik foto's had gestuurd. Maar ik snap wel dat je er klaar mee bent. Da's geen goede service, totaal niet
Cats choose us; we don't own them.

~ Kristin Cast
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door crazycatladyP »

Miloe schreef: 28 jun 2023 17:56 Oh da's geen leuke ervaring inderdaad crazycatlady. Ik had ooit pastazakjes van Miamor besteld, en alles lag verscheurd en stinkend in de doos besmeerd. Werd netjes afgehandeld door Zooplus, kreeg geld terug nadat ik foto's had gestuurd. Maar ik snap wel dat je er klaar mee bent. Da's geen goede service, totaal niet
Die ervaring had ik in het verleden ook, maar de laatste tijd helaas niet meer.
Ik heb ze echt vaak aan de telefoon gehad, de afgelopen maanden, misschien zijn ze me zat :lol:
De klantenservice kan me ook niet vertellen wat de precieze criteria zijn voor PostNL of DHL, daar hebben ze geen zicht op.
Daar heb ik ook wel begrip voor, maar als ze zelf aangeven dat ze deze klacht heel vaak krijgen over DHL, omdat ze geen vakken in hun bussen hebben, stop dan met het verzenden van grit met DHL, denk ik dan...
Maar misschien denk ik te simpel. :ethink:
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Dinky »

Geen idee wat dan de criteria zijn want in mijn pakket zaten twee flinke zakken kattengrit en kwam met PostNL :eeh: Dat een zwaar pakket met dhl gaat lijkt daarmee dus niet op te gaan.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Synemios »

crazycatladyP schreef: 28 jun 2023 17:39 Dat is fijn om te weten, dank je!
De gewone micro ( de classic) bevat in ieder geval geen parfum ofzo, daar kunnen ze hier ook niet tegen.
Mensen en katten ;-)
Thnx dat is wel belangrijk, ik heb nu een zak besteld om uit te probreren, maar die van coshida zit ook geen geur in maar die slaat echt op mijn luchtwegen.

Zooplus verzend bij mij steeds het grit via dhl en dan eten, cosma snackjes en soep via post.nl, hier delen ze het in 2en.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door crazycatladyP »

Dinky schreef: 28 jun 2023 19:07 Geen idee wat dan de criteria zijn want in mijn pakket zaten twee flinke zakken kattengrit en kwam met PostNL :eeh: Dat een zwaar pakket met dhl gaat lijkt daarmee dus niet op te gaan.
Nee ik snap het ook niet meer, heb het opgegeven ;-)
Synemios schreef: 28 jun 2023 19:07
Thnx dat is wel belangrijk, ik heb nu een zak besteld om uit te probreren, maar die van coshida zit ook geen geur in maar die slaat echt op mijn luchtwegen.

Zooplus verzend bij mij steeds het grit via dhl en dan eten, cosma snackjes en soep via post.nl, hier delen ze het in 2en.
De Tigerino sensitive zou ook geen geur hebben, maar slaat toch echt ook op mijn luchtwegen, de biokat`s micro hebben wij hier in huis geen last van.
Hopelijk bij jullie ook niet :smile:
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Gebruikersavatar
moniquehooijen
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jul 2020 11:38

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door moniquehooijen »

crazycatladyP schreef: Dat is inderdaad interessant.
Weet je toevallig of ze met PostNL verzenden?
Ik geloof van wel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Guazala
Huiskat
Huiskat
Berichten: 78
Lid geworden op: 19 jun 2023 17:27

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door Guazala »

crazycatladyP schreef: 28 jun 2023 17:42 Ik bestelde eerst ook bij zooplus (of bitiba) @Miloe, maar krijg de laatste tijd continu kapotte verpakkingen, omdat ze met DHL verzenden en die hebben geen vakken in hun bus, zoals PostNL.
En dan hadden ze de laatste keer ook nog het lef om 50% korting voor te stellen :shock: want het was nog wel bruikbaar.
De hele zak was van boven tot onder open gescheurd en alles lag door de gang,
Dus ik ben voorlopig klaar met zooplus!
Oei, dan heb je pech gehad. Laatst ook een kapotte zak kattengrid bij zooplus. Ik heb de klantenservice gecontacteerd met enkele foto's van de kapotte zak in de doos en 3 dagen later stond de nieuwe zak al voor de deur.
OMH
Poema
Poema
Berichten: 276
Lid geworden op: 25 jan 2020 17:37

Re: Goedkope huismerk kattenbakvulling?

Bericht door OMH »

Guazala schreef: 29 jun 2023 10:26 Oei, dan heb je pech gehad. Laatst ook een kapotte zak kattengrid bij zooplus. Ik heb de klantenservice gecontacteerd met enkele foto's van de kapotte zak in de doos en 3 dagen later stond de nieuwe zak al voor de deur.
Soms ligt het niet aan de afzender, maar aan de vervoerder. Even mopperen: ik heb geen beste ervaringen met DHL, die hebben een keer een pakje voor ons in een dekenkist bij de buren in de tuin gelegd. Dan duurt het lang voor je weet waar je pakje is. En ze hebben een keer een zending onder de buitenbrievenbus gelegd, terwijl we gewoon thuis waren. Ik heb via een chat een klacht ingediend, misschien helpt dat jou ook? Net zoals in de geciteerde reactie: het helpt vaak wel, een klacht indienen. Tot de volgende zending...
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Plaats reactie