Kat angstig of toch wat anders?

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Plaats reactie
Saar89
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2023 09:20

Kat angstig of toch wat anders?

Bericht door Saar89 »

Hoihoi
Ik was benieuwd en er zijn hier vast mensen met veel katten kennis! Gister was ik ivm
Extreme vermoeidheid om 16.30 uur in slaap gevallen. Om 23.00 werd ik even wakker door gemiauw, kopjes die werden gegeven en onrustigheid die mijn kat vertoonde. Echter door de vermoeidheid kon ik hier niks mee en ben ik verder gaan slapen. Vanmorgen zag ik in de woonkamer 3 braaksels liggen. Ik vroeg mij dus af of de kat angstig zou kunnen zijn geweest dat ik er niet was en weinig reactie gaf ? Normaal ben ik er altijd voor haar namelijk. Er was genoeg water en voer aanwezig.
Het is een kat uit het asiel en nu sinds 4 maanden bij mij. Het gaat erg goed en is enorm aanhankelijk. Wil altijd kroelen en aangehaald worden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat angstig of toch wat anders?

Bericht door Dinky »

Het is lastig te zeggen waar het van komt wanneer het eenmalig is.
Wanneer ze vandaag weer zoveel braakt zou ik een afspraak maken bij de dierenarts voor medisch onderzoek.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat angstig of toch wat anders?

Bericht door Anne »

Als het uit angst of stress is gebeurt heb je een heel gevoelig diertje geadopteerd. Ik zou het in de gaten houden als ik jou was
Katten kunnen overgeven als ze te snel hebben gegeten, iets hebben gegeten waar ze niet tegen kunnen, ziekte, ongemak of een haarbal
Van dat laatste kunnen ze ook slecht gaan eten
Hoe gaat het vandaag?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Saar89
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2023 09:20

Re: Kat angstig of toch wat anders?

Bericht door Saar89 »

Ah super bedankt voor de reacties. Het is niet meer voorgekomen en vertoont geen ander gedrag meer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie