Voortdurend eten willen, miauwen en schrokken met eten

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
MissMeow
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 sep 2022 08:39
Locatie: Amstelhoek

Re: Voortdurend eten willen, miauwen en schrokken met eten

Bericht door MissMeow »

Up-date:

Ik heb een heerlijk rustig dagje gehad, met 2 tevreden koters. Het portie dat ik vanmorgen maakte voor de hele dag neergezet en laten staan en ze doen het prima. Blijkbaar heb ik geen stappenplan nodig omdat ze dit al gewend waren in het nest. Ze schrokken niet meer, ik kan rustig eten en ook over de dag door sjezen ze niet meer zo door het huis.

Deze poezenmam is blij!
Mama van Knox Elfi🐈(Knox, m) en Knikita Loki🐈‍⬛(Knikita, v)🐾 "Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"✨️Shiva, Allstar, Amor✨️
Fotoalbum
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7679
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Voortdurend eten willen, miauwen en schrokken met eten

Bericht door Rik »

Fijn dat ze het niet allemaal direct opgeschrokt hebben.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
MissMeow
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 sep 2022 08:39
Locatie: Amstelhoek

Re: Voortdurend eten willen, miauwen en schrokken met eten

Bericht door MissMeow »

Cerna schreef: 13 dec 2022 19:08 Missie geslaagd! :smile:
Nou! Ik kneep hem al een beetje ;-)

:edance:
Mama van Knox Elfi🐈(Knox, m) en Knikita Loki🐈‍⬛(Knikita, v)🐾 "Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"✨️Shiva, Allstar, Amor✨️
Fotoalbum
Gebruikersavatar
MissMeow
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 sep 2022 08:39
Locatie: Amstelhoek

Re: Voortdurend eten willen, miauwen en schrokken met eten

Bericht door MissMeow »

Rik schreef: 13 dec 2022 19:25 Fijn dat ze het niet allemaal direct opgeschrokt hebben.
Heb er eerst wel even bij gestaan, hoor. Kijken of het goed ging. Nog een keer weggehaald. Maar ze stopten op een gegeven moment steeds, dus durfde het wel te laten staan. Op een gegeven moment gingen ze gewoon mee naar de keuken voor de gezelligheid en lieten ze het bakje voor wat het was. Afgewogen hoeveelheid voer is netjes de hele dag en nacht meegegaan en vanmorgen een beetje gemiauwd. Wat voor mij betekent dat ik toch het beetje natvoer dat ik gisterenavond ter uitprobeersel toch liet staan, vanavond wel geef.
Had het niet zo soepel gegaan, had ik natuurlijk wel netjes met het schema aan de gang gegaan, maar de kinders wisten blijkbaar nog goed hoe het moest. En mama nu ook ;-)
Dank!
Mama van Knox Elfi🐈(Knox, m) en Knikita Loki🐈‍⬛(Knikita, v)🐾 "Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"✨️Shiva, Allstar, Amor✨️
Fotoalbum
Plaats reactie