Wagenrenk, maligne lymfoom.

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Gebruikersavatar
cerna
Poema
Poema
Berichten: 322
Lid geworden op: 27 aug 2023 15:00

Re: Wagenrenk, maligne lymfoom.

Bericht door cerna »

Synemios schreef: 05 jan 2024 15:00 En ik weet niet wanneer jij daar voor het laatst geweest bent, maar dingen kunnen veranderen.
15 maanden geleden met Yarah voor een hartecho
Hij mag net zo goed zijn ervaringen vertellen ook al is het negatief en kreeg in ieder geval op 1 punt zijn gelijk, dat konden ze bewijzen.
Ja, natuurlijk mag hij dat zolang anderen maar onthouden dat het zijn persoonlijke ervaring is en dat er ook andere, positieve ervaringen zijn.
Groetjes, Annet, Milka 15, Luna 10, Jip 6, Yarah 1
ZL Minoes, Moerka, Chatoel, Flora, Tabitha, Shura, Tara, Cochi, Cerná, Amber, Noa, Laila
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wagenrenk, maligne lymfoom.

Bericht door Synemios »

Meerdere negatieve ervaringen zijn er ook hier op het forum en negatieve ervaringen staan dus ook tussen de positieve reacties van de wagenrenk zelf ( zelfde pagina van waar jij de reacties hier naar toe gekopieerd hebt.)
Het is dus niet maar 1 persoonlijke ervaring, het zijn meerdere mensen die negatieve ervaringen hebben en niet alleen met deze arts.

Het geldt ook andersom.

Dus ik hoop ook dat mensen dat in hun achterhoofd houden (beiden) en dan een juiste afweging maken.
En dat mensen vooral dit soort zaken blijven melden bij het VTC.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7662
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Wagenrenk, maligne lymfoom.

Bericht door Rik »

Dat zo'n topic als dit nu zo groot geworden is geeft aan die review nu zelf ook een veel zwaardere waarde. Als er alleen gereageerd was met één enkele zin met link naar de site met andere (ook positieve) reviews dan was dit gewoon één slechte review geweest die niet zo op zou vallen. Dat is nu wel anders ;)

(Ik kijk ook meestal wel naar meer dan één review.)
Laatst gewijzigd door Rik op 06 jan 2024 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wagenrenk, maligne lymfoom.

Bericht door Synemios »

Ik kijk ook naar meer reviews.
Maar goed ik zei in het begin al dat het opviel dat er steeds meer mensen hier kwamen met negatieve ervaringen met de wagenrenk.
En ja het zijn ervaringen, zo heb ik ook meerdere negatieve ervaringen gelezen over een internist, waar wij juist weer wel goede ervaringen mee hadden.

Ik heb ooit eens een tandartspraktijk gemeld bij het IGZ was dat toen, en kreeg wel gelijk uiteindelijk.
Die moesten uiteindelijk de tent sluiten, maar ja daar heb je wel meerdere mensen voor nodig en dan heb ik het over ernstige feiten.
maar ook die kregen heel veel positieve reacties, sindsdien weet ik wel beter.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1720
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Wagenrenk, maligne lymfoom.

Bericht door Asse-Poes »

Allereerst gecondoleerd met Jelte en heel veel sterkte. Ik heb het verhaal met verbijstering gelezen. En wat fijn dat jullie een stukje genoegdoening en erkenning van het Tuchtcollege hebben gekregen.

Ik ken de Wagenrenk niet. En juist daarom lees ik reviews. Zodat ik me alvast kan inlezen en hopelijk minder voor (onaangename) verrassingen kom te staan. Niemand heeft iets aan: "dit is een fijne kliniek, mijn hond krijgt altijd een snoepje na de injectie",

De bedoeling van de Kattensite is volgens mij dat je hier alles kwijt kan. Dus ook ervaringen met artsen. Metacam wordt hier ook afgebrand. Bepaalde merken voeding worden ook bekritiseerd. Waarom zou dat niet met klinieken mogen. En het noemen van namen, wanneer dat onderbouwd is, moet ook kunnen.
Het verhaal van Jelte bestaat niet uit een mening. Het is een verslag van gebeurtenissen. Daar kan de lezer zijn voordeel mee doen.
Mocht ik ooit de Wagenrenk nodig hebben, dan zal ik met een grote boog om deze Van Straten heenlopen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik gewaarschuwd ben.

Een tijdje geleden hadden we hier iemand die zijn ervaring deelde over zijn dierenarts en de rekening. Iedereen hier sprak er schande van (ik ook). Nou ging dat om een arts uit België, dus minder interessant van het merendeel deel van de mensen hier, maar had het over een arts in Zwolle gegaan, dan had ik graag de naam willen weten. En had ik daar ook om gevraagd.

Natuurlijk moet je voorzichtig zijn met naming en shaming, maar sommige mensen hebben het echt aan zichzelf te danken dat ze met naam en toenaam in negatieve zin genoemd worden.
Sommige artsen zijn nou eenmaal niet geschikt voor hun vak. Sommige artsen kunnen niet met met dieren omgaan, Sommige artsen zijn uiterst kundig, maar hebben het EQ van een paperclip.

Als patiënt of als baasje ben je afhankelijk van een arts. Daar moet je je veilig voelen, daar moet je vertrouwen in hebben. De arts bepaalt immers het verschil tussen leven en dood.
Dit soort verhalen zijn belangrijk. Net zoveel als uitgebreide succesverhalen.
Iedereen kan er vervo,gens mee doen wat hij zelf wil. En mocht van Straten er op willen reageren, dan kan dat hier ook.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Plaats reactie