help, ik weet het niet meer, kat verlamd

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
messup
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2020 20:55

help, ik weet het niet meer, kat verlamd

Bericht door messup »

Hallo, allemaal ,
korte uitleg... Mijn kater rex is bijna 10 jaar. Heel sociaal lief dier . Nu zag ik hem overlaats door zijn achterpoot zakken . Heel kort kon hij er niet op staan en 10 seconden later niets meer aan de hand.
Dacht een kramp ofzo . Nu gebeurde het toch nog en ben ik onmiddelijk naar de dierenarts gegaan. Nu "denkt" ze dat hij epilepsie heeft. Ok medicatie geven daarvoor . In eerste instantie leek alles me beter maar nu heeft hij het gisteren en vandaag weer gekregen en vandaag duurde het langer. Hij valt gewoon om sleept met zijn achterpoten... Lijkt of hij geen pijn heeft , wilt normaal eten en 2minuten later springt hij zo op de hoge vensterbank... ik snap het niet meer en ik trek epilepsie wat in twijfel. heb morgen terug een afspraak bij de dierenarts maar wilde eens horen of er hier iemand hetzelfde heeft meegemaakt. Ik heb een duidelijk filmpje ervan maar lukt me niet om het hier toe te voegen ...
Gebruikersavatar
Coraline
Lynx
Lynx
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:06

Re: help, ik weet het niet meer, kat verlamd

Bericht door Coraline »

Ik herken het wel, maar die kat had last van artrose. Wil je veel sterkte toewensen, heftig om dit zo te zien bij jouw kat.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: help, ik weet het niet meer, kat verlamd

Bericht door Anne »

Hoe is het nu? Wat zei de da?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie