Perzen rustig? Welnee

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Didemoscar
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2020 20:22

Perzen rustig? Welnee

Bericht door Didemoscar »

Hey

İ heb altijd stray katjes gehad en de laatste is helaas overleden aan epilepsi. Na een pâar maanden voor het eerst een raskat gehaald en dat werd dus Oscar de Pers. İ lees overal dat perzen rustig zijn Ed. Dus niet..hangt in de gordijnen..rent de hele dag rond..vind de vuilnisbak zeer interessant :lol: ik klaag niet hoor lach me rot om zijn streken en ben zwaar verliefd :edance: wilde dit gewoon even delen met jullie haha
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Perzen rustig? Welnee

Bericht door Rik »

Haha, kittens zijn altijd donderstenen. Maakt niet uit welk ras.

Als ze het hebben over een rustig, vriendelijk en aanhankelijk ras dan hebben ze het over het algemene karakter van al wat oudere katten.

Maar fijn dat je wel kan lachen en om kan gaan met het wat wildere karakter van een kitten.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Mieshka
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 dec 2019 09:26

Re: Perzen rustig? Welnee

Bericht door Mieshka »

Rik schreef: 12 jan 2020 00:27 Haha, kittens zijn altijd donderstenen. Maakt niet uit welk ras.

Als ze het hebben over een rustig, vriendelijk en aanhankelijk ras dan hebben ze het over het algemene karakter van al wat oudere katten.
Ja, duidelijk. Wij hebben 2 Blauwe Rusjes (kittens), dit ras zou ook rustig en aanhankelijk zijn en weinig/zacht miauwen. Nou... :grin:

Ze zijn ook echt wel heel lief (en aanhankelijk) maar het zijn ook echt donderstenen en ze zijn heel vaak heel druk. :lol:

Maar we hadden ons daar wel op ingesteld omdat alle kittens zo schijnen te zijn, dat hoort er bij en we zouden ze nu al voor geen goud meer willen missen! :verliefd: :verliefd:
Gebruikersavatar
Didemoscar
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2020 20:22

Re: Perzen rustig? Welnee

Bericht door Didemoscar »

Volledig mee eens hoor..zolang Oscar tevreden en gelukkig is ben ik dat ook 😅
Plaats reactie