Gebroken bekken en staart

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
emmyt
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2018 14:18

Gebroken bekken en staart

Bericht door emmyt »


Mijn kater is twee dagen geleden na een (waarschijnlijke) aanrijding lelijk gehavend binnen komen kruipen. Hij bleek zijn bekken rechts en zijn staart net na de aanzet gebroken te hebben en zou moeten kunnen herstellen met 8 weken benchrust. De eerste dag had ik een hard hoofd in herstel maar het lijkt iets beter te gaan. Alleen hij eet niet en drinkt slecht. Ik heb al blikjes Hills ad in huis maar zelfs dat wil hij niet. Dus nu verdun ik dat met water en spuit het rechtstreeks in zijn bekje. Dat gaat goed en dan eet hij wel.
De DA zegt dat hij toch echt snel zelf zou moeten gaan eten en drinken. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en wanneer ging jullie kat weer zelfstandig eten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Gebroken bekken en staart

Bericht door pinguin »

Heb je ook andere voer soorten geprobeerd. Ik weet dat het niet het beste voer is maar dit geval zou ik de supermarkt plunderen en wat dingen proberen.
Of wat dingen online bestellen.

Zn bench zal best een hoop stress geven wat weer gevolgen heeft op zn eten en drinken.

Sterkte er mee!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
emmyt
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2018 14:18

Re: Gebroken bekken en staart

Bericht door emmyt »

Ik heb echt al heel veel lievelingshapjes geprobeerd ook supermarktvoer en snoepjes. Hij is gewoon niet in the mood dus vandaar maar een beetje Hills onder lichte dwang. Ik hoop dat alles daar weer van aan het werk gaat en dat hij vanzelf trek krijgt.
pinguin schreef:Heb je ook andere voer soorten geprobeerd. Ik weet dat het niet het beste voer is maar dit geval zou ik de supermarkt plunderen en wat dingen proberen.
Of wat dingen online bestellen.

Zn bench zal best een hoop stress geven wat weer gevolgen heeft op zn eten en drinken.

Sterkte er mee!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Plaats reactie