Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
zherroel
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2023 16:01

Enquête over voeding (masterproef)

Bericht door zherroel »

Hallo iedereen,

In het kader van mijn masterproef voor de opleiding Diergeneeskunde aan de UGent, wil ik graag achterhalen waarom u een bepaalde voeding geeft aan uw huisdier. Ik ben vooral geïnteresseerd in eigenaars die zelf koken, maar de andere soorten voeding worden eveneens mee opgenomen in het onderzoek en zijn belangrijk voor de resultatenverwerking.

De enquête bestaat uit meerkeuze vragen en korte open vragen en neemt ongeveer 10-15 minuten in beslag. U zou me enorm helpen door de vragenlijst in te vullen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking! 😄

Dit is de link naar de enquête: https://ugent.qualtrics.com/jfe/form/SV_80QJFJn0yiHa0iW
Thomas2000
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2023 12:32

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door Thomas2000 »

Goedendag allemaal,

Ik ben Thomas en ben op dit moment onderzoek aan het doen naar de huisdierenmarkt en waar kan ik beter respondenten vinden in een leuk forum als dit. Daarom wil ik jullie vragen of jullie mijn enquête in willen vullen via onderstaande link. Het kost slechts 5-10 minuten en je kan meedoen aan een winactie voor een dierenverzorging te goed bon t.w.v. 10 euro!

bit.ly/enquete-huisdierenmarkt

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, alvast bedankt!
Cerna

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door Cerna »

De link werkt niet
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door castratenkoor »

Wel als je hem kopieert en opnieuw ingeeft in je balk.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door castratenkoor »

Irritant - taalfouten. Vind u hoort met -dt-.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Monkyarmy
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2023 10:25

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Monkyarmy »

Hallo,
Ik en mijn medestudenten zijn bezig met het uitvoeren van een onderzoek naar het koopgedrag van katteneigenaren rond krabpalen en kattenmanden. Als onderdeel van dit onderzoek hebben wij een enquête opgesteld om meer inzicht te krijgen hiernaar. Daarom zouden wij graag vragen of u deze enquête zou willen invullen.

Het invullen van de enquête duurt ongeveer 7 minuten.

Alvast bedankt voor het invullen!

Enquête: https://forms.gle/ZzdxCB1sz11SDRm78
Riannevdijk
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2023 18:24

Ingrediënten in een kattenvoeding: wat heeft uw voorkeur?

Bericht door Riannevdijk »

Beste katteneigenaar, wilt u mij helpen met mijn afstudeeronderzoek?

Mijn naam is Rianne van Dijk en momenteel zit ik in het laatste leerjaar van de opleiding diergezondheid & management op de Aeres Hogeschool in Dronten. Ik doe onderzoek naar de voorkeur voor ingrediënten in een KVV-voeding voor katten. Indien KVV u niks zegt vraag ik u toch om de enquête in te vullen, omdat uw antwoorden wellicht alsnog iets kunnen betekenen voor het onderzoek.

De enquête duurt ongeveer 8 minuten. Als dank voor uw deelname kunt u aan het eind van de enquête uw e-mailadres achterlaten om kans te maken op een Huisdieren Cadeaubon t.w.v. 25 euro! Er zal vertrouwelijk met uw gegevens worden omgegaan.

Alvast bedankt voor het invullen!

Link naar de enquête:
https://forms.office.com/e/v5VeVehCvZ
Kiki1993
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2023 16:49

Onderzoek naar sociaal gedrag: kattenfilmpjes gezocht!

Bericht door Kiki1993 »

Beste kattenliefhebbers,

Voor mijn PhD project aan de universiteit van Leiden doe ik onderzoek naar het sociale gedrag van katten. Hiervoor ben ik op zoek naar filmpjes en geluidsopnames van verschillende katten en gedragingen. Omdat ik heel veel materiaal nodig heb, is alle hulp welkom bij het verzamelen hiervan.

Specifiek ben ik op zoek naar filmpjes van:
- Een kat die met de staart omhoog aan komt lopen
- Een kat die op de grond rol, met de buik omhoog
- Een kat die zit/staat/ligt en langszaam met de ogen knippert
- Een kat die in elkaar gedoken zit – staart naar beneden, oren plat,
- Een kat met hoge rug, opgeblazen staart en oren plat
- Sociale interacties tussen twee katten (zowel positief als negatief)

Daarnaast zoek ik geluidsopnames van:
- Een blazende kat
- Een grommende kat
- Een spinnende kat
- Een kat die het volgende geluid maakt

Via deze link, kunt u meer informatie over dit onderzoek lezen (wel in het Engels).

Hier kunt u ook lezen hoe u uw filmpjes en geluiden kunt uploaden. Mocht u vragen hebben over mijn onderzoek, stuur me vooral een berichtje of mail mij op [Admin: e-mailadres verwijderd ivm privacy en spamgevoeligheid. Stuur een PB bij interesse]

Alvast hartelijk dank voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,

Kiki [Admin: achternaam verwijderd ivm privacy]
NoahK
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 feb 2024 13:03

Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren!

Bericht door NoahK »

Hallo allemaal!

Wij zijn opzoek naar dierenliefhebbers die ons willen helpen! :lol1:

Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren dat bestaat uit studenten van de Aeres Hogeschool in Dronten en wij zijn dit jaar weer druk bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe Pet Monitor van 2024. De Pet Monitor is een vakblad gericht op de gezelschapsdierensector en dit jaar doen wij onderzoek naar keuzes van huisdiereigenaren.

Voor dit onderzoek is een enquête opgesteld om een realistisch beeld te kunnen schetsen van dit thema. De enquête is gericht op huisdiereigenaren in Nederland, waarbij de resultaten zullen worden verwerkt in de nieuwe Pet Monitor. Wij zouden het waarderen als u de enquête zou willen invullen en zou willen delen met uw netwerk!
Hoe meer respondenten, hoe beter beeld wij kunnen schetsen van de ontwikkelingen binnen de huisdierensector.

Wij willen u alvast hartelijk bedanken voor het invullen en verspreiden van de enquête. Voor vragen kunt u ons bereiken via: trendpanel.hogeschool.dronten@aeres.nl

Link naar de enquête: https://response.questback.com/aeres/trendpanel2024

Trendpanel Gezelschapsdieren
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door Anne »

Ik had jullie enquête bijna volledig ingevuld, maar haakte af op het laatst waar je verplicht je inkomen moet opgeven via keuze model :???:
Dar vindt ik zo onzinnig en het heeft niks met jullie huisdier vragen te maken
Dus ik ben afgehaakt
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
OMH
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 25 jan 2020 17:37

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door OMH »

Oké, ingevuld - ik hoop wel dat de uitkomst hier gedeeld wordt! Anders is het voor veel deelnemers een beetje veel moeite en ik spreek nu even voor mezelf: als ik iets invul wil ik ook altijd wel graag weten hoe en wat.

@ Anne: daar ben ik het wel mee eens, maar je kunt best een beetje jokken als je geen zin hebt in hoe het echt zit :-P . Dan weten de enquête-makers alsnog niets. Ik denk trouwens niet dat je leeftijd invloed heeft op de uitkomst.
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
NoahK
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 feb 2024 13:03

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door NoahK »

Anne schreef: 17 feb 2024 16:32 Ik had jullie enquête bijna volledig ingevuld, maar haakte af op het laatst waar je verplicht je inkomen moet opgeven via keuze model :???:
Dar vindt ik zo onzinnig en het heeft niks met jullie huisdier vragen te maken
Dus ik ben afgehaakt
Beste Anne, bedankt voor uw reactie. Jammer dat u bent afgehaakt. Wij hebben ervoor gekozen om deze vraag toe te voegen om te kijken in hoeverre inkomen invloed heeft op het keuzegedrag van de huisdiereigenaar. Wij willen u alsnog bedanken voor de moeite! Met vriendelijke groet, Trendpanel Gezelschapsdieren
NoahK
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 feb 2024 13:03

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door NoahK »

OMH schreef: 17 feb 2024 16:58 Oké, ingevuld - ik hoop wel dat de uitkomst hier gedeeld wordt! Anders is het voor veel deelnemers een beetje veel moeite en ik spreek nu even voor mezelf: als ik iets invul wil ik ook altijd wel graag weten hoe en wat.

@ Anne: daar ben ik het wel mee eens, maar je kunt best een beetje jokken als je geen zin hebt in hoe het echt zit :-P . Dan weten de enquête-makers alsnog niets. Ik denk trouwens niet dat je leeftijd invloed heeft op de uitkomst.
Begrijpelijk. Uiteindelijk worden de resultaten verwerkt in de nieuwe editie van de Pet Monitor 2024. U kunt op de hoogte blijven van de ontwikkelingen via onze sociale mediakanalen (@trendpanelgezelschapsdieren) of de website van Aeres Hogeschool in de gaten houden. Wij zijn in ieder geval benieuwd naar de resultaten! Met vriendelijke groet, Trendpanel Gezelschapsdieren
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door nellebel »

Ingevuld


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Enquetes, onderzoeken en schoolopdrachten

Bericht door Anne »

NoahK schreef: 17 feb 2024 20:23 Beste Anne, bedankt voor uw reactie. Jammer dat u bent afgehaakt. Wij hebben ervoor gekozen om deze vraag toe te voegen om te kijken in hoeverre inkomen invloed heeft op het keuzegedrag van de huisdiereigenaar. Wij willen u alsnog bedanken voor de moeite! Met vriendelijke groet, Trendpanel Gezelschapsdieren
Ja zo bekeken begrijp ik nu de vraag over inkomen
Ik denk dat ik automatisch reageerde omdat veel andere enquêtes ook op het eind dit vragen terwijl het onzinnig is
Ik zal deze opnieuw invullen☺️


@ omh jokken??? :lol:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie