bevalling na sterrilisatie! !!!

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Nou daar ben ik dus ook heel blij van... De vakantie stond voor deze week gepland maar WE hebben het opgeschoven omdat mn vriend een week Door moest werken (we gaan last minute boeken )... voor alles is een reden. ..
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Nou ze is geweest hoor! Ze heeft echt stamelend haar excuses gemaakt en ik krijg een gratis sterrilisatie en kosten van inentingen zijn voor haar. Betekend dus wel dat ik de kosten van sterrilisatie niet terug krijg maar wel de operatie opnieuw op haar kosten. Ik heb dr gezegd dat ik als ze nog 1 fout maakt ik een klacht indien bij dr tucht college (bedankt voor de tip! !!) En daar schrok ze volgens mij best wel van... Ze heeft poes en Kittens nog even na gekeken en ze doen het goed. Kleintje heeft waarschijnlijk geluk met haar pittige karakter nu al want die is volgens haar echt op het randje. Nja Zometeen naar mn nieuwe dierenarts die laat ik op dit moment liever oordelen
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7670
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Rik »

Ja, dat had ik al verwacht. DAs maken natuurlijk liever hun eigen fouten goed dan dat ze een iets terug moeten betalen. Aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant... zit je wel weer met een operatie die zij zou moeten doen. Ik neem aan dat de castratie voor poes is en de inentingen voor alle kittens (één of beide inentingen? dus 6 entingen?). Als je echt de castratie niet door haar wilt laten doen zou je toch nog de kosten voor castratie terug kunnen vragen en het daarbij laten (de inentingen krijg je dan natuurlijk niet). Maar dat is een keuze die je zelf moet maken (e.v. in overleg met je nieuwe DA).
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Ik ben ermee akkoord gegaan. Wil wel dat dit keer de hele baarmoeder verwijderd word om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt. Mijn nieuwe dierenarts vond het heel schappelijk van haar omdat ze het niet verplicht IS. (Al vind ik van welhhoor ) de Kittens doen het goed alleen heeft vermoedelijk de grote teveel gekregen in de baarmoeder en de kleine te weinig. De kleine zal het wel redden volgens hem. Ze maakt de sterkste indruk uit het hele nest :) met poes ook alles goed alleeb heeft ze maar twee tepels uitstaan. De rest en helemaal plat. Volgens Dierenarts ging dat nog bijtrekken als de melkproductie maar eenmaal op gang was...
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Sifra »

Zo, alweer in de prijzen gevallen. De duivel schijt altijd op de grote hoop. Nee hoor, ik ben helemaal niet jaloers. :eliar: Zet je gauw foto's in je album?
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Omnia »

Dit wordt in ieder geval een jaar om nooit meer te vergeten, wat heb je veel spannende tijden meegemaakt met het poezenspul.

Hoe zien trouwens de jongste drie kittens qua kleur eruit? Hetzelfde als Poes of ook nog een rode, zwarte, witte? :grin:

Ik ben trouwens benieuwd of het pittige kleintje een vrouwtje is, vaak zijn meisjes zowel bij dieren als mensen het sterkst, en maken een betere kans om als te klein geborene te overleven

Wel fijn dat de dierenarts haar fout heeft toegegeven en enige compensatie biedt, en altijd handig om het tuchtcollege als stok achter de deur te houden. :twisted: Misschien dat ze eindelijk leert om zorgvuldig te werken!
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Het kleintje is inderdaad een vrouwtje. De eerste twee zijn zwart wit. De grootste lijkt volgens mij op zn vader. Ik heb even terug zitten rekenen qua bevruchting, en kwam uit in het weekend dat mn schoonouders hier waren en er uit eten gingen. (Handig zo agenda) en dat was ook het weekend dat die halve savanna kater hier heeft lopen miauwen drie dagen lang. (Daarna nooit weer gezien trouwens ) maar als ik de kleuren van nummer 3 bekijk lijkt ie er wel heel veel op. Ook omdat ie zo groot IS. .. ik zal straks eens foto's maken voor jullie :)
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Omnia »

Je hebt beste kans dat Poes door meerdere katers gedekt is, met het verschil qua grootte en in kleur tot gevolg.

Ik ben benieuwd naar de foto's
poezeloes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 76
Lid geworden op: 03 jan 2016 12:05

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door poezeloes »

Pffff wat een verhaal!!!
Ik ben blij dat alles goed gekomen is uiteindelijk.
Wel zéér benieuwd naar de foto's van de kittens :-)
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Omnia »

Hoe gaat het momenteel met Poes en de kleintjes?
JokeD
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2015 19:07

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door JokeD »

Wat een verhaal zeg. Wat een geluk dat je door Mila al wist wat je moest doen.
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Oohh helemaal vergeten met de vakantie ertussen! Ik zal morgen even foto's plaatsen hier van de ukkies... niet 100% zeker maar de twee zwart witte beginnen naar blauw/bruin te verkleuren en volgens mij zijn die twee langharig ... t was door mila dat ik nu tussen alle drukte Door ff snel het forum opduik... mn meissie is vermist
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Omnia »

Doe maar rustig aan! Eerst moet Mila weer veilig thuis zijn!
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Dat sowieso! Bah vind t helemaal niks
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Haiii hier een paar foto's van poes haar kindjes..
Foto 1 een poesje (die we ook zelf gaan houden ♡)
foto 2/3 allebei katertjes.
Plaats reactie