Kat komt thuis met gat in zijn kop en heeft nu ook een buil

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Dorien66

Re: kat komt thuis met gat in zijn kop en heeft nu ook een b

Bericht door Dorien66 »

Hoe is het nu met de kat Scooby Doo?
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat komt thuis met gat in zijn kop en heeft nu ook een b

Bericht door Scooby Doo »

Het gaat wel met hem,

ik heb hem ontvlooit en hij had 5 dagen prednison gekregen.het krauwen werd minder maar nu is de prednison op en begint hij weer meer te krauwen?

de wond op zijn kopje is mooi genezen

maar ik vraag mij nu af waarom hij nog steeds moet krauwen.hij ligt uren lekker te slapen en zodra hij wakker word gaat het nog goed maar als hij een tijdje wakker is hij zichzelf weer krabben.ook na het eten gaat hij altijd krabben en dan wel 10 minuten lang en daarna gaat hij weer lekker slapen en krabt niet meer.word ook niet tussendoor wakker om te krabben.het lijkt wel een aanwensel ofzo want als hij buiten loopt krabt hij ook niet.zodra hij binnen komt en mij ziet gaat hij krabben lijkt het wel
Dorien66

Re: kat komt thuis met gat in zijn kop en heeft nu ook een b

Bericht door Dorien66 »

Begrijp ik het goed dat je kat toch bij jou blijft?
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat komt thuis met gat in zijn kop en heeft nu ook een b

Bericht door Scooby Doo »

kon er geen afstand van doen, hij is zo lief..gaat nu toch alweer beter. krabben is ook vandaag weer minder, vacht ziet er goed uit.de wond is supergoed en zeer snel genezen. het haar groeit alweer terwijl vorige week de wond die de helft van zijn schedel groot was nog erg stonk .waarschijnlijk was de kloven creme waar speciaal medicijn in zat om genezing te versnellen zeer goed aangeslagen ,deze creme liet hij ook graag toe als ik die erop deed..en hij heeft er niet eens een litteken aan overgehouden..heb ook nieuwe kam gekocht van rubber nu.dit vind hij zeer fijn.. we wachten het af.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: kat komt thuis met gat in zijn kop en heeft nu ook een b

Bericht door Adriana »

fijn te lezen dat het beter met Brutus gaat! en ik begrijp dat hij bij jou blijft...

dan zul je toch manieren moeten bedenken om hem te beschermen want het loopt nu blijkbaar goed af maar of dat ook voor een volgende botsing geldt..

ik begrijp niet dat hij nog naar buiten durft .... of moet hij van jou naar buiten..?
om te poepen/plassen..omdat je geen kattenbak binnen wilt of kunt hebben..?
is daar niet iets op te verzinnen?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie