Kitten ongeveer 4 weken...

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Kattebeest »

Wat een leuk en lief topic is dit!

Welkom op het forum met Ninja en Cleopatra :grin: .
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6827
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Dinky »

Wat leuk dat je er al zo vlot maatje bij hebt gehaald :)

Ik heb hier op het forum wel eens als tip gelezen dat je bij het aanleren van kattenbakgebruik een poepje of plasje in de kattenbak kan leggen zodat deze als het ware als eigen wc ruikt.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5465
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door nellebel »

nou kan je wel zeggen dat het misschien impulsief is, maar daar draait het baasje straks niet voor op hoor. dat is en blijft veeeeeeeel te leuk 2 katjes. hahaha
lief hoor dat je zo bezorgd bent en het beste voor hebt voor kleine ninja en dat hij nu al een vriendinnetje heeft. verkoop je tv, want die zul je niet meer gebruiken. kittens kijken is zoooooooo leuk. enne.... wij hier op het forum staan erop dat we overladen worden met mooie foto's van je stelletje hahahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Cari »

Ach kijk... kleine zwarte kruimel heeft al gezelschap van grotere zwarte kruimel, dat heb je snel voor elkaar :grin: . Ik zou wel heel snel dat bandje van Ninja afdoen, want daar kunnen ze zich allebei akelig aan verwonden, zeker met zo'n belletje eraan. Doe je katten sowieso nooit een belletje om, het is echt heel erg irritant voor ze als ze dat ding steeds horen bij elke beweging.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
Newbie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 okt 2014 09:30

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Newbie »

Daar ging mijn lang getypte verhaal... Piep zei de batterij, en toen... STILTE!! :(


Allemaal in ieder geval bedankt voor de leuke berichtjes, het warme welkom en natuurijk het goede advies!

Ik had inderdaad ook ergens gelezen over plas en poep in de kattebak doen, en dus zat ik de eerste avond braaf met kattebak korrels door het plasje op de bank te rollen :rolleyes: hahaha

Het belletje heb ik nog echt even nodig want zoek me rot anders! En zelfs ook met belletje hebben we vandaag ruim een uur lopen zoeken....

Eerst toen we even weg waren geweest, en we ze nergens konden vinden, en ik toch echt heel erg zeker wist dat ik ze inde badkamer had achtergelaten! Zoeken zoeken zoeken, tot uiteindelijk mn dochter ze had gevonden.... In de badkamer...op het plateautje van de krabpaal.... Handig joh zwarte katjes! :D

En later toen we even aan de overkant zaten en de deur even.open was geweest waren we in paniek.... Cleo weg....

En die vonden we uiteindelijk in een kast achter schoenendozen.....

Ga het echt nog niet redden hoor zonder belletjes!!!
Gebruikersavatar
Newbie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 okt 2014 09:30

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Newbie »

Afbeelding

En waar moest ik nou liggen baas?

Er ligt 4 ons kat in m'n bench van 107x74x85cm...
Maar ik durf er echt niet bij!!!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6827
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Dinky »

Wat een lekker verwijtende blik :lol:
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Adriana »

hahaha, geweldige foto....
tja, wat moet je als je bench is gekraakt.. dan toch maar snel vriendjes worden?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9346
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door castratenkoor »

Wat fijn dat minikatje een vriendje heeft gekregen. Die gaan het heel goed hebben samen!
Ben het wel met Cari eens, ik zou geen bandjes en belletje omdoen. Kunnen ze zelfs hun nek mee breken. En bij het stoeien in elkaars bandje vast komen te zitten met de nageltjes. En uitgescheurde nageltjes is erg pijnlijk. Door de schrik en pijn kunnen ze dan ook afkeer van elkaar krijgen.

Ik was Teske in het begin ook wel eens kwijt, maar die duiken echt wel weer op. Ik roep altijd "waar is die kleine" en dan komt hij aangerend en krijgt een Hill's kittenbrokje.
Hij denkt straks dus dat hij "die kleine" heet.........
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Newbie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 okt 2014 09:30

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Newbie »

Het blazen van Ninja naar Rambo is zo goed als over, alleen Cleo blaast nog een end weg, en het lijkt wel of ze dat ook doet als Rambo volgens haar te dicht bij Ninja komt.

Gisteren heb ik ze voor het eerst samen echt zien spelen, rolde samen over de vloer en echt stoeien samen.
Wat leuk is dat zeg!! Ook liep Cleo al lekker over m'n dressoir (hoogglans zwart, voordeel daarvan is dat je het toch al elke dag moet afnemen :p). Ninja zat heel beteuterd te kijken dattie er nog niet op kan komen haha.

Als ik ze nu probeer te roepen komt er heel hoopvol een Franse bull op me af gedenderd, en de katten kijken niet op of om.


Ik ga denk ik maar is even een ander draadje openen. Is misschien ff wat meer op z'n plek nu, en kan ik daar beetje foto's en voortgang droppen.

Ze hebben namelijk allebei de weg naar de kattebak gevonden!
Halleluja! Wat een verademing na altijd alleen puppies zindelijk proberen te krijgen!

Happy friday allemaal!
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Kitten ongeveer 4 weken...

Bericht door Cari »

Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open :grin: . Genieten hè, 2 van die kleine humpies en Rambo... ach, die zal ook zijn weg wel vinden met dat kleine grut.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie