Reiskosten cattery?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
xaverius
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:18

Reiskosten cattery?

Bericht door xaverius »

Ik ben in contact met twee sphynx cattery's en een van de twee wil de kitten graag komen brengen en vraagt hiervoor reiskosten (het is namelijk een flink stuk) Ik heb nog nooit een kitten gekocht bij een cattery en weet niet of dit gebruikelijk is? Ik zou het zelf fijner vinden om hem te halen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Reiskosten cattery?

Bericht door Dinky »

Heb wel vaker gehoord/gelezen dat degene van de cattery kitten zelf komt brengen zodat ze zien wat zijn/haar nieuwe huisje wordt ;-)
Beetje zoals het voor nieuwe eigenaar fijn is te zien hoe het er in de cattery aan toe gaat ;-)

Van reiskosten in rekening brengen heb ik nog niet eerder gehoord maar heb ook geen raskatten.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Reiskosten cattery?

Bericht door Brittenbolletje »

Ik heb zelf een cattery, en ik breng ze eigenlijk altijd naar hun nieuwe huisje toe, ik reken er alleen geen reiskosten voor. Eerste keer dat ik dat ook hoor eigenlijk.
Plaats reactie