Gastro Chinese kruidentabletten

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
Valérie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2014 12:37

Gastro Chinese kruidentabletten

Bericht door Valérie »

Hallo

Ik heb een erg dringende vraag.

Is er iemand in de buurt van Maastricht (mag ook een beetje uit de buurt zijn) die Gastro tabletten (http://www.huisdierendokter.be/index.html) in huis heeft?

Ik heb reeds een bestelling geplaatst, maar het duurt nog enkele dagen voor deze bezorgd worden.
Mijn kat is ernstig ziek, de medicijnen helpen niet meer, hij eet en drinkt niet meer. Deze tabletten zijn onze laatste hoop.

Als jij tabletten in huis hebt, of iemand kent die er heeft, dan wil ik er graag enkele overkopen om de behandeling reeds te starten.
Wij wonen in Tongeren (België)

Met vriendelijke groeten

Valérie
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Gastro Chinese kruidentabletten

Bericht door mittenslief »

je kan ook okugest van VSM gaan halen in de drogist...wat heeft je kat precies?
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Valérie
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2014 12:37

Re: Gastro Chinese kruidentabletten

Bericht door Valérie »

Ik zoek okugest even op op internet.

Angelo heeft pancreatitis. Hij heeft vorige week goed gereageerd op een combinatie van een antibraakmiddel (Cerenia), Prednison en Ulcogant. Hij is nu echter hervallen en we krijgen hem niet meer aan het eten of drinken.
Ik probeer ondertussen ook aan het middel Puur Plus te geraken. Dit zou alvast wonderen gedaan hebben bij een hond met pancreatitis.

Dank je voor je reactie
Plaats reactie