Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Bericht door Anne87 »

miicker schreef:Als de kat zich na 3 maanden aan anderen hecht, dan hecht hij zich naar 3 maanden ook wel weer aan mij :)
Alleen al om die enorm laconieke houding is je kat bij mij niet welkom. Een verhuizing en daarbij nieuwe baasjes, dat is stress. En dat wil je hem dan meermaals aandoen zònder dat je hier inhoudelijk goede informatie geeft? Ik vind dat je hier veel te makkelijk mee omspringt. Ik zou je bijna willen aanraden om je kat permanent te herplaatsen en over vier jaar op zoek te gaan naar een nieuwe kat. Dan hoeft je huidige kat ook niet heen en weer gesleept te worden.
Shimbalaya

Re: Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Bericht door Shimbalaya »

miicker schreef:Als de kat zich na 3 maanden aan anderen hecht, dan hecht hij zich naar 3 maanden ook wel weer aan mij :)
Ik zie trouwens dat je deze vraag ook hebt gesteld op ***plaza.En dat er iemand misschien een opvangadresje voor je heeft, vandaar dus jouw laconieke houding.
Je schijnt je niks aan te trekken van de adviezen van de mensen hier en op plaza.Het zou beter zijn als je wat meer aan de belangen van je kat denkt en niet alleen aan jezelf.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Bericht door Anne87 »

Ik vind ze op dat andere forum ook niet zo positief... Komen met veel punten waar wij ook mee komen, en met een aantal nieuwe die ook heel goed zijn.
Waarom blijf je gedurende je studie niet thuis wonen? En waarom wil je moeder niet voor je kat blijven zorgen als jij de kosten op je neemt?
Shimbalaya schreef:Het zou beter zijn als je wat meer aan de belangen van je kat denkt en niet alleen aan jezelf.
Dat inderdaad.
Shimbalaya

Re: Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Bericht door Shimbalaya »

Anne, de moeder wil de kat niet omdat ze binnenkort een nieuwe bank krijgt en geen krassen op de bank wil. ;-)
( TS,ooit van grand foulards gehoord ?)
Op ***plaza hebben ze inderdaad nog goede andere argumenten bijgedragen maar het is waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Bericht door Anne87 »

Ahh dat had ik gemist. Dankje. Topicstarter, ga naar de V&D, koop voor een paar euro een kleed voor op de bank en voila, moederdagcadeau én probleem met de kat opgelost.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Bericht door eveline1982 »

Hoop heel hard dat er een lief persoon komt die zich over het arme ding zal ontfermen en hem niet meer terug geeft. Wat heb jij een houding van lik me vest zeg!

G+S zou er niet eens over nadenken om tijdelijk een kat van zo een persoon over te nemen. Geen info niks, je zal zelf voor alle kosten op draaien en de kat blijft uiteindelijk bij degene wonen die hem opvangt. Die komt hem na zoveel jaar echt niet meer ophalen.....
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Mickey_Mouse
Poema
Poema
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 jan 2014 21:10

Re: Kattenopvang voor lange periode (meerdere jaren)

Bericht door Mickey_Mouse »

Opnemen en niet terug geven, dan moet je gewoon weten dat je snel gaat verhuizen oid.
Ik heb met dat beestje te doen, waar er 2 leven kunnen ook 3 is mijn idee altijd. Maar eerst maar is zien waar TO nog mee komt en wat de dierenbescherming dit seizoen aanlevert.
Plaats reactie