odie heeft FIP

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: odie heeft FIP

Bericht door mittenslief »

ik hoop oprecht dat er in de medische wereld nog eens heel goed onderzoek gedaan wordt naar FIP....het is echt niet te voorspellen....ik heb zoveel kittens gehad met een moeilijke start....verhongerd en al..en nog niet 1 is er aan FIP of iets anders overleden, terwijl in mijn eigen nest...Simba toch ook aan FIP is overleden...zag altijd al dat hij anders was....was met alles later en zijn ontlasting was nooit helemaal verteerd.....hij mocht maar 16 weken worden...het is gewoon zo'n vreselijke rotziekte die ook zo snel kan gaan dat het niet te bevatten is....ben er toen ook echt weken kapot van geweest...en natuurlijk bang voor de andere kittens en katten...maar ook geen van hun heeft het gekregen....probeer het een beetje los te laten dat je andere het ook kunnen krijgen...sterkte
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: odie heeft FIP

Bericht door Chiquita98 »

Och Wendy mijn hart breekt als ik je verhaal lees. Ik snap heel goed dat je in een emotionele rollercoaster zit. Dat is heel normaal. Maak je niet te druk over Guusje en Gijs. Met hen gaat het wel goed.
Eerlijk gezegd zou ik ook geen nieuw kitten van deze fokker nemen. Ook voor je eigen gemoedsrust want de angst dat je weer een ziek kitten kan krijgen is te groot denk ik.
Mooie kleine odie. Zijn bijna naamgenoot komt morgen hier bij mij. Odie zal altijd bij je blijven. Hele dikke knuf vanuit hier
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: odie heeft FIP

Bericht door nellebel »

Jullie bevestigen mijn gevoel. Geen kitten van haar erbij. Volgens de da heb ik gedaan want kan.zoals de bakken goed ontsmetten. Guusje begint mogelijk weer iets te ontdooien. Tenminste vanmorgen is ze op de knuffeltoer. Ze kwam vanmorgen met haar snoetje tegen me aanliggen op mijn kussen. Ze krijgen allebei nu even weerstand verhoger van groene os. Gewoon voor de zekerheid, er gebeurt voor hun nu ook veel. Thea, veel plezier met je nieuwe mannetjes morgen. Mijn kyran zou niets liever willen dat zijn naamgenootje gaat doen waar hij van droomde. Lekker spellen en plezier maken.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie