hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door nellebel »

wat een mormeltje hahaha. maar een lief snoetje hahaha ik vind die hele jonge kittentjes nooit zo mooi, kleine mormeltjes. als hij wat ouder is wordt het een lekker klein bolletje, hij ziet er goed uit
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door mittenslief »

ben wel benieuwd of je deze schoonheid zelf gaar houden hihi
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Jaaaaaaaaaa dat was gelijk al bekend na de kiezersnede, dat we haar zelf zouden houden, ik kan dit niet over mijn hart krijgen om dit ene kitten van de nu zo lieve zorgzame mama af te pakken, haha, het gaat echt zo super nu, mama zit ook vaak te "kletsen" met haar kitten, zo leuk om te horen, echt genieten is dit!! haha
Nu op zoek naar een naam voor het kitten, de naam Tipsy is al genoemd, gezien hoe ze nu kijkt, hahahaha
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

En Nellebel, ik ben het met je eens hoor alles is nu nog zo "misvormd" hé, er zitten nog zoveel ongelijkheden in, dat moet allemaal nog echt in goede proporties vallen, vind je niet, maar het is ook wel oh zo leuk om dit te zien groeien
zara
Huiskat
Huiskat
Berichten: 90
Lid geworden op: 09 jul 2013 16:26

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door zara »

Zo een pluizig dingetje :D
Gebruikersavatar
drie katers
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 nov 2013 21:39
Locatie: Tussen Delftzijl en Hoek van Holland
Contacteer:

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door drie katers »

Wat een schatje, ze doet het goed he, beiden. Geniet er maar lekker van.
Groetjes van Ingrid en Guusje, Robin en Freek (24-12-2012)
In gedachten ♥ Boris*(1,5), Sita*(10), Binkie*(14), Kareltje*(2), Mozart*(17), Romy*(19)
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door BillyJean »

Wat een schatje. Moeders is nu heel lief, maar is het niet zo dat ze later het kitten niet meer wil? Zo rond de dertien weken? Ik dacht dat gehoord te hebben.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door eveline1982 »

Soms gaat het wel goed. Maar toen ik een poesje van mijn poes haar oepsnestje wilde houden, heb ik die toch uiteindelijk rond de 16 weken moeten herplaatsen. Zij wilde bij mamma blijven drinken en die raakte zwaar gefrustreerd hiervan, ze blies alleen maar naar haar. Maar ik geloof dat BrittenBolletje wel dochters en mamma's samen heeft, en dit gaat goed :)

Wat een lieverdje, precies der mamma :) .
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door mittenslief »

ja ik heb hier ook nog een mama met 2 dochters, van de ene wil ze echt niets weten en van de ander weer wel, dus dat is afwachten
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Dinky »

BillyJean schreef:Wat een schatje. Moeders is nu heel lief, maar is het niet zo dat ze later het kitten niet meer wil? Zo rond de dertien weken? Ik dacht dat gehoord te hebben.
Het zou kunnen en is inderdaad wel iets om in het achterhoofd te houden natuurlijk ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Ik zal het in mijn achterhoofd houden, maar ik ga er volop vanuit dat het goed gaat hoor, moeder is een brit hé, haha
vroeger bij ons thuis hebben we zelfs een moederpoes gehad, die had drie katertjes als kitten, we hebben ze toen alledrie erbij gehouden en ook dat ging heel goed, misschien omdat het katertjes waren? en ach, de bedoeling is dat we haar zelf erbij houden, maar mocht moeder er zwaar gefrustreerd door worden, dan heb ik al zoveel goede adresjes die haar willen hebben, ik had alleen al 5 aanmeldingen van mensen die hoorden dat Caithlin zwanger was en allemaal wilden ze dolgraag een kitten van haar, dus dat zit in ieder geval wel goed ;-) Ik ben een dierengek, maar wel met alle liefde en zorgzaamheid voor mijn diertjes, dus alles alleen in het juiste belang voor mijn diertjes :smile:
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Haha zo leuk, ik zit achter de laptop, hoor een beetje miauwen, ik denk dat is Kaylee het kitten, en ja hoor, heeft Mama Caithlin zojuist besloten dat Kaylee even de boel hier een beetje mag verkennen, en als je het ziet lopen joh!! ze gaat als een speer, hihi
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door mittenslief »

zodra ze kunnen lopen begin ik altijd al met zindelijkheid training, wel op houtkorrels want grind willen ze nogwel eens opeten
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Bedankt voor de tip ;-)

Het is nu zo leuk aan het worden, de grootste spanningen zijn er eigenlijk nu ook bij ons vanaf, haha, als ik zo zie hoe Kaylee(het kitten) zich ontwikkeld, maak ik me ook al zoveel minder zorgen om die erge hartruis die de dierenarts hoorde toen ze een dga of 13 was, ik ben erg benieuwd hoe de hartruis zal zijn als we haar gaan laten enten, maar voor nu................genieten van dit kleine wonder en haar lieve mama 8-)
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Kaylee, 22 daagjes jong, in de "grote "wereld buiten de mand
Afbeelding
Plaats reactie