hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Hoi Pam,

Hier het vrouwtje van Caithlin, maar echt geen jankende hoor :lol:
Ja het lukt ons goed om Caithlin binnen te houden, heel soms worden we een klein beetje gek van het gemiauw, maar ach............gek zijn we toch al, haha
De dierenarts had inderdaad toen moeten overleggen, zeker toen er ook een hartruis was gehoord bij Caithlin, maar ja.......hij heeft dat dus niet gedaan toen, er is wel veel meer "geks"gebeurd toen we nog bij die dierenarts waren voor de keizersnede van Caithlin, maar goed dat is gebeurd, we hebben nu ook een andere dierenkliniek gevonden, en hier tellen de dieren echt mee, dus we gaan lekker verder met deze nieuwe dierenkliniek en bij die andere zien ze ons nooit meer ;-)

Hier weer even een nieuw fotootje van Kaylee, ze is hier 5 weekjes jong, oh ja. van de flinke hartruis die de dierenarts bij haar hoorde toen ze net twee weekjes jong was, is gelukkig!!! nog helemaal niets te merken, ze speelt en ravot en doet alles tot nu toe helemaal nog prima!! Ik ben wel benieuwd als ze over drie weekjes haar eerste enting krijgt of hij toch nog iets hoort bij haar hoor, maar ik ben eigenlijk best wel gerust als ik haar zo zie doen allemaal :smile:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Pamvd »

Ze wordt steeds mooier, echt een beeld van een kitten, wordt net zo mooi als mamma joh.
Kaylee ziet er supergezond en sterk uit, ik zou mij inderdaad geen zorgen maken als ik jou was.
Mogelijk was de vermeende hartruis toch een vergissing, of iets tijdelijks?

Onze kater Gorden had ook een hartruisje toen hij een paar weken oud was, maar later was er nooit meer iets van te horen gelukkig.
Goed dat jullie voor een andere dierenarts gekozen hebben, want het belangrijkste is dat de dieren tellen, en niet de centen (heb zelf een tijdje als dierenarts assistent gewerkt, en ook het e.e.a. meegemaakt, er zitten rare figuren tussen...)
Geniet lekker van je beestjes :grin:
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door mittenslief »

hartruis heeft 9 van de 10 keer niets te betekenen....Pepsi heeft het hier ook, en is een echo van gemaakt..en blijkt een gaatje te zijn, dat is in de meeste gevallen zo, maar daar kunnen ze overheen groeien tot ze een half jaar zijn...of gewoon heel oud mee worden....kan zeker geen kwaad voor narcose oid
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Hoi Mittenslief,

De dierenarts die we eerst hadden, die gaf Caithlin een speciale narcose omdat zij iets een hartruisje had, de dierenarts die we nu hebben, checkte Kaylee gelijk even toen we haar meenamen omdat de hechtingen van Caithlin haar keizersnede even gecheckt moesten worden, Kaylee was toen bijna twee weekjes jong en hij hoorde bij Kaylee een erg harde flinke hartruis, we moesten Kaylee wel goed in de gaten houden zei hij, met haar ontwikkelingen zou zij eventueel achter kunnen blijven, maar ik maakte me toen eigenlijk al niet echt grote zorgen, want ik zag al dat zij veel gewoon deed zoals een ander kitten, en nu is dat helemaal goed duidelijk, het is een heerlijke dondersteen, haha
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Adriana »

wat een heerlijke hummel is kaylee en kan me voorstellen dat jullie gek op haar zijn!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie