hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Dinky »

Wat is het ook een droppie :)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door nellebel »

ohhhhh nu wordt kaylee echt mooi. wat een lief snoetje. die deed ik ook niet meer weg hahaha
ze is mormeltje af, ze is een mooie meid. dat koppie en dat schattige staartje. hebben hebben hebben
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Hahaha Nellebel, jij met je hebben hebben hebben, lol, IKKE hebben hihi

Het is voorlopig even aardig gedaan met de rust van mama Caithlin, Kaylee is een echte ontdekker en wil volop op avontuur uit, ze vind de honden en haar tante Farah erg leuk en wil daar mee spelen, hihi

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook een foto gemaakt vanaf de bovenkant, dan kunnen jullie haar haartjes en tekening goed zien, de mooie meid!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door eveline1982 »

Heerlijk uilen smoeltje! Snap dat je die zelf wilt houden ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Het blijft hier echt supergoed gaan, vandaag heeft Kaylee samen met mama Caithlin vers vlees gegeten
Afbeelding

en als klap op de vuurpijl hing Kaylee plots in de krabpaal, en nog belangrijker ze weet er zelf ook weer uit te komen, haha, als dit niet goed gaat met haar ontwikkeling dan weet ik het ook niet meer hoor 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door mittenslief »

dus je gaat gelijk af spenen op vers vlees....geweldig....kijk wel een beetje uit hoor..ze worden nu gevaarlijk helemaal voor zichzelf, want ze zijn stoer en kunnen en durven heel de wereld aan...een smak of val is zo gebeurt
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Namens Kaylee en haar vrienden en vriendinnetjes en natuurlijk haar mama, haar baasjes,
hele fijne dagen voor jullie allemaal :grin:


Afbeelding
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Dinky »

Wat een leuke foto met de pakjes :-)
Jullie natuurlijk ook fijne dagen ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Afbeelding Kaylee bijna 5 weekjes jong

Kaylee maakt zich, net als de andere katten en honden hier in huis, totaal niet druk om het vuurwerk, gelukkig!!!

Namens Kaylee, haar baasjes en de rest van de dierenbende hier in huis, allemaal een heel goed gezond, en gelukkig nieuwjaar!!
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door mittenslief »

het wordt een heel mooi plaatje hoor....prachtig meisje
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door eveline1982 »

Jullie ook een fijn 2014 gewenst!

Ze word een prachtige dame :) heel lief smoeltje ook!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Dinky »

Wat is het ook een mooie dame, net als haar moeder :-) jullie ook een fijn 2014 met zijn allen ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Pamvd »

Lees net het hele verhaal vanaf de geboorte.
Dat was best spannend in het begin, maar wat een prachtige moeder en kitten hebben jullie, wat een wijs droppie is de kleine joh, echt super dat jullie haar houden (zou ik ook doen)
*prachtig die foto van die kleine die met mams in de krabpaal hangt, echt een bijdehandje, zó lief

Hoeveel katten en honden heb je?
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
caithlin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 nov 2013 20:18

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door caithlin »

Hoi Pam,

Ja het is inderdaad even flink spannend geweest hier, maar nu gaat het echt super, alleen één dingetje minder, mama Caithlin is alweer krols, dus we houden haar goed binnen voor even tot ze gesteriliseerd is :grin:

Wij hebben hier nu nog "maar" 2 honden, één kruising shi-tzu die ook bij mij thuis geboren is, nu alweer bijna 12 jaar geleden, en een rottweiler van anderhalf jaar jong, vorig jaar heb ik de dochter van haar in moeten laten slapen op net nog geen 8 jarige leeftijd, en het jaar ervoor was haar omaatje "op" van de leeftijd, zij is 14 jaar geworden, voor de rest hebben we nu dus in totaal 3 poezels dit is inclusief Kaylee, vorig jaar hebben we helaas het half zusje van Caithlin in moeten laten slapen, ik mis haar nog steeds maar ja het was de beste keuze voor haar, ook een beestje mag niet lijden hé ;-)
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: hulp nodig met mama en kitten van twee daagjes oud

Bericht door Pamvd »

Hallo vrouwtje van Caithlin (grappig, zo heet mijn altijd jankende buurmeisje, heb een ander beeld bij deze naam ;-) ;-) )
Wat een heerlijke dieren familie, ik kan daar gewoon van genieten als andere mensen ook zo gek met hun dieren zijn.
Ik vindt ook dat je een beestje nooit mag laten lijden, gelukkig mogen wij die keuze voor hen maken, al is het verdriet er niet minder om, vooral als je in korte tijd meerdere (en jonge) dieren moet in laten slapen..
Lukt het je om Caithlin binnen te houden nu zij krols is?
Wat vreemd dat de dierenarts niet overlegd heeft of hij haar direct moest castreren na de keizersnee, nu zit je met dubbele operatie en narcose.
Ons a.s. puppie Joep is ook met de keizersnee geboren.
Zijn 1 jaar oude moedertje was per ongeluk gedekt (baasje werkt in dierenpension en had mamma mee, wist niet dat zij krols was!), maar de lieve kleine malthezer die er logeerde en 'altijd zo leuk met mamma speelde' had het wel door; en zo werd hij pappa ....
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Plaats reactie