Van de week laten we Champ in slapen

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

Als ik 100% zekerheid zou willen dan zou ik sectie op hem moeten laten verrichten, maar dat wil ik niet.

Ja ik heb het zelfde, ik heb ook liever dieren dan mensen om me heen, dieren begrijp ik, mensen vaak niet.

De uitslagen van het bloed die ik heb laten doen nog komen voor hem toch te laat en daarbij ook al heb ik ze eerder, hij red het niet.
Shimbalaya

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Shimbalaya »

Heel herkenbaar wat jullie schrijven. Iedere keer als 1 van onze katten overleed was ik lichamelijk wekenlang een wrak. Kilo's afgevallen, letterlijk doodziek was ik ervan.
En psychisch gezien, kan nu nog huilen als ik aan ze denk.Daarom hadden we ook besloten om nooit meer een kat te nemen omdat ik niet met het verlies kon omgaan.En nu hebben we er toch weer 1.

Mirjam, ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe voor vanavond.
En een dikke knuffel voor jou en Champ.
Ik had stiekem nog gehoopt op een wondertje omdat Champ vanmorgen nog 'n beetje gegeten heeft.
Maar nu ik jouw laatste bericht lees... :-(
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

Hij heeft inderdaad gegeten, maar kijkt anders uit zijn ogen als hij die nog open heeft, reageert minder als hij ergens slaapt en ik hem knuffel. normaal tilt hij zijn koppie wel op, maar dat doet hij niet. Ik zie hem wegglijden. Hij kan niet meer vechten.
Shimbalaya

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Shimbalaya »

Onze katten zijn allemaal op een hoge leeftijd overleden en dat is toch anders dan wanneer je een jong diertje moet verliezen.
Hij is nog zo jong, heeft zo'n moeilijke start gehad en zo hard gevochten om er bovenop te komen en nu dit.
Wat vreselijk hard en oneerlijk.De tranen lopen nu over m'n wangen..........
Arme Champ, arme jij en je man ook natuurlijk.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door nellebel »

mirjam, mijn gedachten zijn bij jou en champ. wat moeilijk zeg. en hoe herkenbaar.
dieren staan bij mij ook op nummer 1, ze staan altijd voor je klaar en zijn eerlijk. die leive kleine champ heeft toch maar geluk gehad dat jij op zijn pad kwam. zijn leventje is veel te kort, maar jij hebt gezorgd voor kwaliteit. ook vanavond zul jij de goede beslissing nemen of champ nog kwaliteit van leven heeft of niet. heel veel sterkte en wat jullie ook beslissen, het is goed. daarvoor zijn de katten en ook champ veel te belangrijk voor jou. wij weten hier dat je alles voor ze doet.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

Dank jullie wel. Ja ze staan op 1 inderdaad. ze luisteren naar je ze troosten je, je kan er tegen kletsen en ze oordelen niet over je. maar hij? hij verdiend dit niet.
Gebruikersavatar
bayou
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 03 okt 2013 00:16

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door bayou »

Veel sterkte straks bij de d.a.! :-(
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Anne87 »

Hij verdient dit zeker niet. Maar welk dier wel? Gelukkig heeft hij, in zijn heel korte leventje, na die afgrijselijke start bij jou heel veel liefde gekend. Knuffel je rode mannetje goed, hou hem stevig vast en bedenk dat welke beslissing je ook neemt, Champ heel veel van je houdt en zijn uiterste best heeft gedaan om te vechten. Maar sommige gevechten zijn helaas niet te winnen. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe en ik hoop dat Champ een opleving krijgt.
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door mittenslief »

200 km. verderop zitten we hier ook te janken...je ziet het onder je ogen gebeuren en kan er niets mee....hier ook weer met Pepsi....waarvan ik bijna weet dat ook hij niet oud gaat worden...knuff
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Ikey »

Heel veel sterkte bij de DA vanavond! Het is zo oneerlijk :(
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

Hij heeft net weer wat gegeten
Cerna

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Cerna »

Ik zie de kat niet en kan dus alleen beoordelen op basis van wat je schrijft, maar zolang hij eet, zou ik het nog aanzien. Je weet toch nog steeds niet wat hij heeft? Stel dat het toch iets is wat behandelbaar is?
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door mittenslief »

ja zolang hij eet vecht hij er tegen, wat het dan ook mag zijn....bolt zijn buik verder op? of is het stabiel?
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door BillyJean »

Heel veel sterkte met je beslissing
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

buik word boller, gisteren ook al. wij (de da en ik) weten en dat zeggen we ook dat hij dit niet overleefd. ik wil niet egoistisch zijn en hem vast houden voor mij, ondanks dat heel mijn hart dit wilt. ik zal zo foto plaatsen kunnen jullie hem zien. enkelt rode katers zijn mij niet gegund ze zijn mijn droom. wie weet ooit vind ik er weer 1 (niet letterlijk) die gezond is en bij mij woont. ik wil zo graag een rood katertje.
Plaats reactie