Van de week laten we Champ in slapen

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
Shimbalaya

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Shimbalaya »

Oei Mirjam, is het heel erg om te zien?
Weet niet of ik het aandurf om te kijken naar de foto als Champ er heel slecht uitziet.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

geen idee of je dat ergvind om te zien, ik niet maar kan niet over je oordelen sorry. vind het we mee vallen, je ziet gewoon een kitten wat anders uit zijn oogjes kijkt en alleen ligt of zit.
Shimbalaya

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Shimbalaya »

Oke bedankt.Dan zal ik wel naar de foto kijken.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

hij lijkt hier wel een hele oude kater.
Shimbalaya

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Shimbalaya »

Op de 2e en 6e foto kijkt Champ nog redelijk uit z'n oogjes en op de andere foto's zie je duidelijk dat het minder goed gaat.
Wat vreselijk moeilijk als je op grond hiervan een beslissing zou moeten nemen.
Hij neemt inderdaad een heel vreemde houding aan. Is het buikje ook dikker geworden dan?
Op de 2 laatste foto's ziet hij er slecht uit :-(
Maar toch, zolang als hij nog probeert te eten.............
Wat verschrikkelijk moeilijk moet dit voor je zijn.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

de foto's die ik net geplaatst heb, zijn van vandaag. ja buikje word boller. hij slaap nu 23 uur van de dag. ik weet niet welk leven ik hem moet gunnen, maar een slapend leven is ook niet veel. natuurlijk wil ik hem niet laten geen en heel mijn hart zegt ook nee, maar wat heeft hij hieraan? of hij zit zo of hij ligt zo. soms loopt hij naar de drinke bak. hij drinkt ook veel meer, dat houd in volgens de da dan, dat zijn lever of zijn nieren kapot aan het gaan zijn. hij gaat naar de bak en komt zelfs om te eten, maar vaak zet ik het neer kijkt hij ernaar gaan vegen en klaar. ik ben echt aan het zoeken wat hij nog wilt eten. al dagen geen brokjes en de meeste natvoeren nu ook mondjes maat. hij heeft gegeten ja, maar niet wat ik van hem gewend ben. zelf denk ik dat, dat komt omdat al dat vocht ook op zijn maagje drukt en als je eet, heb je ook druk vanuit de maag. denk niet dat, dat lekker voelt.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5471
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door nellebel »

op die laatste foto kijkt hij net als mijn sjefke. dan zie je in zjin ogen dat hij er niet meer echt bij is. je ziet het lijden bijna, terwijl hij op de andere foto's nog best goed kijkt.
knuffel je kereltje nog lekker zolang het kan. of dat nog even is of een paar daagjes. het is ook zo oneerlijk voor hem. ik had dit ook met sjefke, die was nog maar 6 maanden. FELV en ineens was het gedaan. maar achteraf ben ik zo blij dat ik hem nog een paar fijne maanden heb gegeven. god weet waar hij anders terecht was gekomen of misschien zelfs gestorven in het asiel. dit kereltje heeft jou ook uitgezocht om hem een gouden mandje te geven, al is het veel te kort.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Cerna

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Cerna »

Sorry, ik zie geen ziek kitten. Hij kijkt op een paar foto's misschien wat slaperig, maar ziek? En op de andere foto's vind ik hem heel alert kijken. Vacht ziet er ook geweldig uit.

Wanneer het mijn kitten was (maar ik ga heel ver), liet ik hem helemaal binnenstebuiten keren. Meestal is de vacht het eerste teken dat er iets goed mis is en dat zie ik niet.
Dat hij zich beroerd voelt en daarom mondjesmaat eet, dat geloof ik direct. Maar dat dit een kitten is dat niet lang meer zal leven? Nee!
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

pfff zijn vacht staat omhoog hoor. dat je dit niet ziet op de foto's? daarbij hij is al binnenste buiten gekeerd. hoe wil je eht dan hebben? wil wel een foto tonen met die dikke buiken en zo maar word je niet vrolijk van. het lijkt alsof je zegt dat hij niet ziek is en ik overdrijf?? :cry: :cry:


lijkt alsof ik moet bewijzen. kom maar hier kan je zelf kijken :evil:

ik update niet meer. vind dit niet eerlijk je kwetste me, en zelfs heel erg. ik heb alles gedaan verdorrie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

Zo om jou je zien te geven heb ik hem moeten na lopen waardoor hij nu buiten adem is maar om jou je zin te geven wat betreft foto's van bolle buiken en zo.

geniet er van

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

leuk he een zwangere kitten :cry:
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Dinky »

Brittenbolletje schreef:ik update niet meer. vind dit niet eerlijk je kwetste me, en zelfs heel erg. ik heb alles gedaan verdorrie
Zou het enorm jammer vinden wanneer jij niet meer gaat updaten na één post die het in twijfel trekt....... Hier staan zoveel verschillende posts tegenover van andere forumleden die enorm met jou meeleven (waaronder ik). Probeer je niet van de kaart te laten brengen door één post die jou in het verkeerde keelgat schiet.

Ik leef enorm met je mee juist omdat ik weet dat jij er alles aan doet om Champ een kans te geven (en eerder bijvoorbeeld Eos). Hoop nog altijd voor zowel jou als Champ dat er alsnog een wonder gaat gebeuren, al wordt die kans steeds kleiner :-(
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door mittenslief »

tis een plofbuik hoor...zo te zien....en inderdaad staat zijn vacht ook beroerd.....ik denk dat ik ewl weet wat jouw da gaat zeggen straks en ik weet ook bijna zeker als je nu de 1e punctie zal laten doen dat het echt wel stroperig is....nu zit het nog in zijn buik, maar wat als het doorslaat naar zijn longen...moet de schat het dan ook nog benauwd krijgen....en op zijn leeftijd hoort hij inderdaad niet te slapen..ok ze worden wat rustiger, maar dit is te rustig.....heel veel sterkte en wijsheid straks....knuf
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door Brittenbolletje »

Weet ik Mirjam, maar dit kwetst enorm. Iemand zei eerder al of het niet erge foto's waren want kon ze niet tegen, ik heb nette foto's geplaatst toen van mijn kanjer zonder dat je niet veel ziet. Dus ja dan maar erge foto's plaatsen, ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen, hij is al binnenste buiten gekeerd, en ik heb hem zelfs laten testen op pancreatitis maar zelfs die was negatief.


A wel ik weet beter.


Is mijn angst ook als straks zijn longen echt in de verdrukking komen te staan. zijn hartje heeft al moeite en pomp behoorlijk hard.
alyda
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mei 2013 18:49

Re: Van de week laten we Champ in slapen

Bericht door alyda »

Verschrikkelijk,
Ik hoop echt dat je vanavond met nieuws komt dat dat rode knulletje er nog is.
Wij kunnen vanaf hier niet oordelen maar ik hoop toch zo dat het geen fip is.
Plaats reactie