Kat kotst

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Susannekamphuis
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2013 15:16

Kat kotst

Bericht door Susannekamphuis »

Onze katten komen sinds een tijdje buiten. En 1 van de katten wil nog wel eens overgeven.
Ze eten inderdaad gras, weet dat dat hier ook door komt. Maar het is de laatste tijd wel erg veel.
Kan het ook komen omdat hij te snel eet? En niet altijd alles goed kapot bijt? Als hij een snoepje krijgt breken we die meestal doormidden want dan kauwd hij wel
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Kat kotst

Bericht door pinguin »

Als je zo sterk twijfelt waarom niet een bezoek aan de dierenarts. Er kan ook ergens een verstopping zitten in zijn darmen. Poept die wel normaal?

Katten kunnen spugen door te snel eten, maar dat is simpel opgelost door hem/haar te laten werken voor zijn eten.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Susannekamphuis
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2013 15:16

Re: Kat kotst

Bericht door Susannekamphuis »

Ja poepen doet hij wel gewoon, bouwt daarna altijd hele kastelen haha, ik denk zel f dat het meer komt door snel eten, want hij heeft dat niet altijd gelukkig
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat kotst

Bericht door Dinky »

Kan ook haarbal zijn die drwars zit
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kat kotst

Bericht door eveline1982 »

Het kotsen in combinatie met het plassen zou ik toch laten checken door de dierenarts. Ik las dat hij 2 maanden terug nog is geweest, maar is er toen ook een urine check gedaan?
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie