Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Cerna

Re: Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Bericht door Cerna »

L.lysine mag door het eten, maar Amber eet zelden zacht voer en het mag ook over de brokjes, maar dan eet ze de brokjes niet meer. Vandaar dat ik het zo doe.
Net toch maar weer met neusdruppels begonnen. Ze moet eerst van die loopneus af en daarna begin ik wel weer met L.lysine.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Bericht door Brittenbolletje »

Ik geef bij dit soort dingen nisyleen. Werkt perfect
Cerna

Re: Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Bericht door Cerna »

Hoe geef je dit? Zijn het druppels, pilletjes?

Sorry Eveline, pik je topic in. :oops:
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Bericht door Brittenbolletje »

Zijn druppels. Doe ik in een spuitje met wat water en dan in het bekje klaar. Naar gelang leeftijd en gewicht pas ik dosis aan natuurlijk.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Bericht door eveline1982 »

Maakt niks uit hoor, ben geen "hater" :p haha. Ga zo even bij med pets wat spullen bestellen en zal dan ook kijken of zij het verkopen, dankjewel!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6833
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Bericht door Dinky »

Ik ben juist wel benieuwd hoe het met da is afgelopen en het gaat nog altijd ontopic met info ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Nikkie niesziekte of toch iets anders?

Bericht door eveline1982 »

Die heb ik afgebeld ;) ook vandaag heeft ze niet 1 keer geproest en klinkt ze lekker vrij! Wel nog even telefonisch contact gehad, en hij denkt dat de bisolvon zijn werk doet. Na het weekend ermee stoppen en kijken of het terug komt. Ook nog ca een week doorgaan met de ab, aangezien het pas 2 dagen goed klinkt. Als het terug komt dan natuurlijk direct heen om foto's te laten maken van haar longetjes :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie