Gebroken staart

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
Marije23
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 aug 2013 15:44

Gebroken staart

Bericht door Marije23 »

Hallo kattenvrienden!

2,5 week geleden heeft mijn kat zijn staart gebroken, mijn kat is 1 jaar. hoe het is gekomen mag joost weten!Ik ben direct naar de dierenarts gegaan en was gebroken.. twee weken wachten en mocht gewoon naar buiten, als het binnen twee week niet beter was moest de staart eraf.Hij heeft nergens last van, speelt gewoon en noooit ander gedrag vertoond. Na dat ik meer ervaringen er over heb gehoord, zeggen toch veel mensen de kat sowieso binnen laten en langer dan twee week aanzien.Dit heb ik ook gedaan.. als die blij is gaat de staart soms recht omhoog, heel even! met spelen en springen tilt hij de staart iets op. Het onderste puntje staat iets scheef. ik neem aan dat ik dit nog meer tijd moet gunnen? we zijn nu 2, 5 week verder. wie spreek uit ervaring? Hoor het graag!

Groeten, Marije
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Gebroken staart

Bericht door mittenslief »

kan hij gewoon de straat op??? dan is het toch heel logisch dat hij wat kan breken.....misschien is het de volgende keer wel een poot of erger....probeer je tuin af te schermen zodat hij geen gevaar meer kan oplopen of in ieder geval te verminderen.....hier mogen ze dus absoluut niet op straat, nadat mijn poes tripper 13 jaar geleden door een trein was overreden, ze kwam nog nog naar huis slepen met de achterpootjes aan wat draadjes, vanaf dat moment is de straat echt VERBODEN
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Gebroken staart

Bericht door BillyJean »

maar dan wil ik toch melden dat ze in huis ook van alles kunnen breken, binnen houden is geen garantie...Taffy viel laatst 3 meter naar beneden gewoon in huis. Maar mijn katten blijven voor hun veiligheid ook binnen.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Plaats reactie