kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

Katelijne schreef:Heeft de da eigenlijk gezegd hoe het komt dat hij niet uit de narcose is gekomen? Hij is je wel een uitleg verschuldigd, vind ik.

Ik begrijp je gevoelens; het snijdt echt je adem af, hè. Iedereen hier weet wat je doormaakt. Laat het er maar allemaal uit. En niet boos zijn op jezelf, jij hebt altijd het beste gedaan voor Screamy.
hoi , had ik op u al gereageerd? alles loopt door elkaar in me nu.. had hierboven uitgelegt. was al gevraagd door iemand. en ben zo uitgeput dat ik vraag of u het even wil terugkijken. sorry maar alles is zoveel moeite nu he.

dank x donny
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
thian

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door thian »

als je wilt praten en niemand hebt
en ik lees zo wat je schrijft over hoe je er aan toe bent
kun je 113 online opzoeken daar kun je bellen, chatten
dag en nacht, is daar iemand
over alles, en hier nl blijven schrijven
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door eveline1982 »

Sectie zal niks meer uitmaken, als je dat wilde weten. De kans is groot dat hij een milde hartkwaal had en daardoor de narcose niet redde. Dat had niemand kunnen weten, heb het helaas ook al gehoord over veel jongere katten die tijdens de castratie overleden. Dus wees niet boos op je eigen! Zelfs al had je hem eerst lichamelijk laten onderzoeken, dan nog was ws de hartkwaal niet omhoog gekomen. Schrijf van je af! Dat helpt echt!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

ik zal de site van 113 bewaren. ;
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

eveline1982 schreef:Sectie zal niks meer uitmaken, als je dat wilde weten. De kans is groot dat hij een milde hartkwaal had en daardoor de narcose niet redde. Dat had niemand kunnen weten, heb het helaas ook al gehoord over veel jongere katten die tijdens de castratie overleden. Dus wees niet boos op je eigen! Zelfs al had je hem eerst lichamelijk laten onderzoeken, dan nog was ws de hartkwaal niet omhoog gekomen. Schrijf van je af! Dat helpt echt!
ik schrijf ook veel laatste uren. kattenplaza forum fite ben ik ook. lijkt wel broertjes forum van hier. als iedereen wil mag ie daar ook eens kijken.. pijn is niet minder maar contact doet me afleiden om inderdaad van me af te schrijven ipv te denken om me een potje tranxene naar binne te slaan
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

verwijderd. katten plaza .. broertje van deze site.. ?
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

dank jullie, nogmaals. allemaal. Kzou het fijn vinden als iemand mijn facebook pagina ook bezocht. hij is net gecremeerd en laatste foto staat daar op. uiteraard veel meer foto's van mn kindje...mijn facebook naam is niet aan elkaar. galactica husker. dank als jullie dit zouden willen bezoeken. x x x :( schiet bij iedere post weer helemaal vol.

donny
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Plaats reactie