kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Dinky »

Of dat het sinds 2007 onder de vlag van de dierenbescherming is gekomen? Ik kon inderdaad zo snel ook alleen maar die in Rotterdam vinden.

Kwam wel tegen dat in Den Haag door de fractie van de partij voor de dieren vragen zijn gesteld: klik
Net als dat ik tegenkwam dat het Veterinair Steunfonds geen nieuwe aanvragen meer in behandeling neemt wegens wanbetalers :(
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

vandaag kat gebracht. en nu is hij dood. ik ben op moment helemaal kapot.. liefst deed ik mezelf iets aan,, hij is in de narcose overleden hartstilstand.. hij was niet ziek of niks.. ik ben zo kapot..... kan amper schrijven,,,,,, help
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door BloemTetsu »

Donny, wat vreselijk.
Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door eveline1982 »

Agossie wat triest! Snap dat je er helemaal doorheen zit nu. Heel erg veel sterkte met dit enorme gemis!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Dinky »

Bah, wat enorm naar Donny :(
Begrijp heel goed dat je dan helemaal kapot bent :(
Wens je enorm veel sterkte toe!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Katelijne
Poema
Poema
Berichten: 322
Lid geworden op: 28 jul 2011 09:27

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Katelijne »

Wat een schok voor jou! Natuurlijk ben je er helemaal kapot van! Als je weer kan schrijven, open dan misschien een topic in Afscheid. Misschien helpt het om de dingen wat van je af te schrijven.
Neem de tijd om dit te verwerken.

Héél veel sterkte!
Astérix en Obélix (2012) en Juul (01/06/2014)
R.I.P. Azraël*: 20/07/1994 - 24/03/2013 en Osiris*: 01/08/2000 - 09/04/2018
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

kzou mijn leven geven om hem terug te krijgen. zit nu huilend te schrijven en weet me geen raad. screamy was niet ziek. ik kan het geen plekje geven. kheb net en uur bij hem gezten en hem in mijn armen gesloten. dit doet net zo'n pijn als je kind verzliezen. ben zo boos op iets buiten mij. ben zo goed voor dieren en mensen altijd geweest. ditis zon zure ervaring om hem op deze manier te verliezen. daar komen alweer tranen. hyperventilatie krijg amper adem zo verstikt het me.. khou zoveel van hem,, ben boos op de DA, op mezelf, eigelijk op alles en iedereen.. kga even weer weg, tis me te veel.. x donny,, rust zacht mijn lieve screamy. ooh dit schrijven scheurt me kapot vanbinnen.. boos op god. die er waarschijnlijk nie bestaat.. sorry,, hoop tot gauw, dank jullie
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Kattebeest »

Wat erg.
De schrik van ieder personeel...

Kan me goed voorstellen dat je boos bent, die enorme boosheid hoort erbij. Raas maar flink uit. En ja, natuurlijk doet dit verlies hartstikke pijn. Pas je wel een beetje op jezelf?
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

ik moet er steeds aan denken : hij was niet ziek, had niks, was nog zo levend. vel wassen knorren en troetelen... t doet zo'n pijn dat ik verkrampt op de grond lig, ,
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Katelijne
Poema
Poema
Berichten: 322
Lid geworden op: 28 jul 2011 09:27

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Katelijne »

Heeft de da eigenlijk gezegd hoe het komt dat hij niet uit de narcose is gekomen? Hij is je wel een uitleg verschuldigd, vind ik.

Ik begrijp je gevoelens; het snijdt echt je adem af, hè. Iedereen hier weet wat je doormaakt. Laat het er maar allemaal uit. En niet boos zijn op jezelf, jij hebt altijd het beste gedaan voor Screamy.
Astérix en Obélix (2012) en Juul (01/06/2014)
R.I.P. Azraël*: 20/07/1994 - 24/03/2013 en Osiris*: 01/08/2000 - 09/04/2018
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

in shock en al huilend, niet helemaal helder toch even van me af schrijven.. mijn katje van 13 die niet ziek was is vanochten overleden door een(zegt de DA) hartstilstand.

Ik kan het niet plaatsen. Hoe vaak gebeurt dit. ? Hij had aan een kussentje een wondje waar hij bij lichte narcose aan wer geholpen,

ik zit al 6 uren te shaken en te trillen en voel dat de echte klap nog moet komen. ik kan het niet geloven. hij was helemaal gezond voor de rest.

ik ga mezelf miss kwellen door dit te vragen want ik krijg HEM NIET MEER TERUG ik ben er zelfs zo kapot van dat ik gekke dingen aan het denken ben,,, maar ik kom er natuurlijk nooit achter wt er is gebeurt/? dit lijkt me van dit had NOOIT mogen gebeuren \\

wat vinden jullie ervan/? kosten vd arts maken me niet meer uit.. maar wat kan er gebeurt zij? helpt me dit beter het een plekje te geven. ben zoo verward nu.. huilen hyperventileren.. kan niet uitleggen hoe sterk onze band was. en IS nog..

slik zelf al ssri's en heb in het verleden te maken gehad met suicidale gedachten. maar nu weer. ik kan zo geen afscheid aanvaarden.. ik blijf maar raaskallen in mezelf en hulen .. hypersensitive ben ik ,, Screamy i mis je zoo erg.. ik weet niet wat ik zonder je moet.. je bent zo gemeen van me afgerukt .. ik weet niet of ik dit psychisch een plekje kan geven.. ik zou er hulp bij willen .. ben zo verdrietig dat het pijn doet., lichamelijk ook..

donny
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

Katelijne schreef:Wat een schok voor jou! Natuurlijk ben je er helemaal kapot van! Als je weer kan schrijven, open dan misschien een topic in Afscheid. Misschien helpt het om de dingen wat van je af te schrijven.
Neem de tijd om dit te verwerken.

Héél veel sterkte!
ik weet even niet hoe ik dit moet doen.. ben ook zo door de war nu.. in Afscheid of zelf topic afscheid noemen? wilde er een starten met wat er gebeurt is . heb er zo geen vrede mee hoe t gebeurt is..
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Dinky »

Je hebt in het forum overzicht als het goed is een kopje afscheid en daar kan je een topic openen voor screamy ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Shimbalaya

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Shimbalaya »

Ik heb in het Afscheids-topic gereageerd.
Gebruikersavatar
Screamy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:23

Re: kussentje wondje blijft terugkomen en bloeden

Bericht door Screamy »

even avatar 9voorlopig) veranderd want iedere keer als ik reageer kan ik t niet aan om hem nu te zien. zo cliche in films, maar ik kan het ook nog niet geloven dat hij er niet meer is. onwerkelijk.
kheb de laatste 3 nachten eng, echt eng gedroomd. alsof mijn onbewuste .. ik weet t niet,, ik koppel alles aan elkaar nu natuurlijk. maar heb wel vreemder gedroomd dan gewoon. als ik al droom en t weet,, heb ik t kunnen aanvoelen.? terwijl ik dit schrijf zegt mijn persoonlijkheidsstoornis dat ik moet stoppen nu met dwanggedachten. deze waren al een heel tijdje weg.. gek wordt ik ervan, pijn doen ze. soms is het niet ik even.. sorry voor mijn wazigheid. lijkt wel of ik rare drugs of medicijnen heb gehad, in de negatieve zin vh woord..
tot gauw denk ik. x donny
It's not enough to just live. you have to have something to live for.
Plaats reactie