Themba gecastreerd

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Plaats reactie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Themba gecastreerd

Bericht door Brittenbolletje »

Officieel zou hij mijn dekkater worden. Daar hij problemen heeft gehad met zijn blaas waren wij al in dubio wat we met hem als open kater gingen doen. Aangezien ik even niet meer fok, ik het zielig vond hem open te houden hem de suprelorin gegeven. Nou drama dus. Hij dronk en at al minder. Is me gewaarschuwd dat het erger in het begin kon worden. Ook ging hij overal plassen. Daar hij een blaas probleem heeft gehad en ik geen problemen opnieuw wilde heb ik hem toch ondanks die chip vandaag laten castreren. Vond het voor zijn gezondheid niet veilig. daar ik a ldagelijks hem verplicht spuitjes water gaf omdat ik bang ben voor problemen.

Nu hopen dat hij over een tijdje terug kan in de groep. Daar mijn poezen erg gestresst van hem worden hoop ik dat het wel weer kan als castraat. Maar daar ga ik over ruim een week ee nbench voor gebruiken.

zo niet dan moet ik helaas herplaatsen waar ik niet aan wil denken :-(
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Themba gecastreerd

Bericht door Dinky »

Als ik het goed begrijp zijn de problemen met de blaas dus inmiddels opgelost en is hij weer gezond?

Kan me met die gevolgen van de chip goed voorstellen dat je er onzeker van wordt en tot het besluit van castreren bent gekomen. Duim heel hard voor je dat hij als castraat nog lekker bij jou rond mag blijven lopen in de groep!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Themba gecastreerd

Bericht door Brittenbolletje »

Ja het is tot op heden wel opgelost en dat wilde we heel graag zo houden. ik vind dat dood eng.
Plaats reactie