Gebitsoperatie en herstel

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Plaats reactie
Cerna

Re: Gebitsoperatie en herstel

Bericht door Cerna »

Dat ziet er toch heel tevreden uit! Heerlijk dat het weer de goede kant op gaat, hè?
Nova
Poema
Poema
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mei 2013 21:09

Re: Gebitsoperatie en herstel

Bericht door Nova »

Ja, dat hoop ik zo zeer....hij heeft veel mee moeten maken in de laatste tijd.

Groetjes,
Nova & Kimba
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gebitsoperatie en herstel

Bericht door Adriana »

ha Kimba! fijn dat-ie weer eens even onder de mensen wil zijn. zal nog wel veel slapen.. :sleeping: :sleeping: :sleeping:
dit is dag 6 en vandaag helemaal over op Analgos? en nog aan de a/d?
probeer zijn bovenlip eens op te tillen om te zien hoe die kaken eruit zien?
en vind hij borstelen nog steeds heel prettig?
langzamerhand gaan de hechtingen trekken en kriebelen en daar zal hij zeker een paar dagen last van hebben..
metpets link onder aan de pagina heeft ook a/d maar per 24 stuks...
http://www.medpets.nl/hills+caninefelin ... escription
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Nova
Poema
Poema
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mei 2013 21:09

Re: Gebitsoperatie en herstel

Bericht door Nova »

Kimba is sinds gisteren helemaal over op Analgos. Slapen doet hij nog steeds erg veel, maar gisteren avond kwam hij in ieder geval weer naar beneden een heeft heel eventjes gespeld. Dus als hij vandaag normaal blijft eten, dan zal ik vandaag weer alleen maar Analgos geven. Dat zou geweldig zijn.
Zijn bovenlip heb ik gisteren probeerd op te tillen. Voor mij zag het rustig uit, behalve een grote voortand, die was wel een beetje rood. Maar dat kan toch niet, dat het nu naar een week weer ontstoken is?maar dan aan een andere tand??
Hij eet ook nog goed zijn a/d, alleen maar en is al 200g aangekomen.
Maar de ribbetjes kan ik nog steeds voelen....
Borstelen probeer ik maar hij vind het niet altijd even prettig....

Groetjes en pootje van Kimba (10)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gebitsoperatie en herstel

Bericht door Adriana »

wat goed dat je hem weegt en zo kun je snel in de gaten houden of hij aankomt..
en op a/d lukt dat dus prima!
dat rodere tandvlees kan van de hechting komen of heeft te maken met een snee bij de operatie.. nee, denk niet dat het ontstoken kan zijn want het is toch niet dik?

kom op Kimba, je bent er bijna.. Enzo heeft ook een klein weekje na zijn zwaarste operatie geslapen en geslapen.. en ineens keek hij weer helder uit zijn ogen en was weer in de buurt..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Nova
Poema
Poema
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mei 2013 21:09

Re: Gebitsoperatie en herstel

Bericht door Nova »

Ik heb net nog een keertje naar die ene rode tand gekeken en hij is vandaag minder rood dan gisteren. Dus dan is dat allemaal nog van de operatie.....ppfff...gelukkig.
De schrik van alle toestanden in de laatste tijd jagen mij gelijk weer de stuipen op het lijf. :???:
Of het tandvlees dik is kan ik niet goed beoordelen, maar ik denk het niet. Maar ik zag dat helaas ook niet vorige week. Maar mijn DA trouwens ook niet...in ieder geval zei hij hier niks over. En ik was toch nog een week voordat Kimba bij Kn. was bij mijn eigen DA. En zeker was daar de kaak ook al gezwollen... :evil:

Groetjes,
Nova & Kimba (10)
Plaats reactie