Veilige pijnstilling?

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Veilige pijnstilling?

Bericht door Chiquita98 »

Zit hier echt met tranen in de ogen. Annet ontzettend veel sterkte zeg. Dit is een zwaar afscheid.
Na een epilepsie aanval is een harstilstand heel goed mogelijk. Het hart moet tijdens zo'n aanval zo hard werken dat ie ermee kan stoppen.
Cochi heeft nog een mooie tijd gehad.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Cerna

Re: Veilige pijnstilling?

Bericht door Cerna »

Lieve mensen, dank jullie wel voor de hartverwarmende woorden. Het is allemaal nog erg verdrietig, maar dankzij jullie voel ik me zo gesterkt. Helaas weten jullie wat het is om een dier te verliezen. Dat het zo vreselijk veel pijn kan doen.
Bijna 18 jaar hebben Cochi en wij lief en leed gedeeld. Dat wis je niet zomaar uit.

Dinsdagmiddag gaan we zijn as ophalen en dan krijgt hij een plekje naast Tabitha's urntje. Het graf van de andere katten wordt geruimd en hun botjes zullen ook worden gecremeerd. Dan heb ik ze allemaal weer dicht bij me.

Wanneer ik er aan toe ben, zal ik nog een in memoriam schrijven.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Veilige pijnstilling?

Bericht door castratenkoor »

Annet ook namens mij heel veel sterkte. Vreselijk jullie nacht. Ik kan me voorstellen hoe doof en verslagen je je voelt. Woorden voelen zo leeg en onbenullig bij zoiets. Maar je weet, het komt uit een goed hart. Je bent de afgelopen tijd zo intensief bezig geweest met alle zorg. En dat valt nu allemaal weg. Je zult nog een poos steeds het gevoel hebben - ik moet nog........oh nee dat is niet meer.

Ik kijk dagelijks naar Sjaak met een steek in mijn hart - hoelang hou jij het nog vol ouwetje........

Sterkte en een digitale knuffel van mij en het hele koor.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
alyda
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mei 2013 18:49

Re: Veilige pijnstilling?

Bericht door alyda »

Hier ook met tranen.
Ik zat zo te hopen dat het goed kwam.
Heel veel sterkte met het grote verlies van je lieverd.
margali
Poema
Poema
Berichten: 286
Lid geworden op: 27 feb 2007 19:45

Re: Veilige pijnstilling?

Bericht door margali »

Annet ik lees nu dat je lieve Cochi overleden is. Wat ontzettend triest. Een mooie leeftijd dankzij jouw zorg, maar toch altijd te vroeg, zeker voor een katje dat zo met je vergroeid was. Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte.

Cochi, rust zacht ....
Cerna

Re: Veilige pijnstilling?

Bericht door Cerna »

Dank je Marga, jij weet als geen ander hoe het is om na zoveel jaren van intensieve zorg een dier te moeten verliezen.
Zijn in memoriam lees je hier: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =9&t=27507
margali
Poema
Poema
Berichten: 286
Lid geworden op: 27 feb 2007 19:45

Re: Veilige pijnstilling?

Bericht door margali »

Ik had het gezien maar moet er even rustig voor gaan zitten zodat ik het eer kan doen.
Plaats reactie