Slaap lekker thee

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Slaap lekker thee

Bericht door Adriana »

valeriaanwortel stinkt de tent uit.
even via de zoekfunctie op valeriaanwortel, is dacht ik een topic over..

en verder geweldig verhaal! hihi,
katzel en prachtfoto's helemaal groggy van Pickwick theezakjes... hihi hihi
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Slaap lekker thee

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Maris bij ons reageren ze ook niet op cstnip wel p valeriaan gizmo word er beetje van de kaart van haha duet maar f hoor maar het is wel leuk ik had bij kruitvat gekocht vloeibaar
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Slaap lekker thee

Bericht door Robijn »

O dankjewel Cindy!! , ik dacht dat ik al eerder op het forum had gelezen dat je het bij het Kruidvat kunt kopen, maar wist het niet zeker. Waar kan ik het dan vinden bij het Kruidvat; bij welk schap? Zijn dat kleine flesjes? En hoe duur is zo'n flesje?
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Slaap lekker thee

Bericht door Chiquita98 »

Grappig ik heb die thee een paar weken geleden ook gehaald. Jeminee die thee stinkt. Mijn katten kwamen ook meteen ruiken. Het smaakte overigens wel lekkerder dan dat het ruikt. Ik leg mijn theezakje altijd in een theeschoteltje en ja hoor de volgende dag lag het zakje ergens in de huiskamer.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Slaap lekker thee

Bericht door Robijn »

Nou, ik heb de slaap-lekker-thee ook gekocht, en de theezakjes voor de neus van Robijn en Sem gehouden, maar die roken er amper aan, en liepen weer snel verder :esick: . Niet geïnteresseerd.
Gelukkig kan ik er zelf nog van genieten ;-) . De valeriaan in de thee stinkt enorm, maar de thee zelf is best lekker.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Moonflowertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2013 20:12
Locatie: de Betuwe

Re: Slaap lekker thee

Bericht door Moonflowertje »

nou... die thee lag helemaal over de vloer verspreid...
sommige waren kapot (het was echt een bende)
de thee zelf vind ik niet lekker, en inderdaad: het stinkt

Ik heb er een paar katten speeltjes van gemaakt...
Minky speelt er af en toe mee (hij ruikt eraan, laat zich vallen, en begint er heel hard tegenaan te trappelen, koppies geven, haha )
Snorro kijkt er ook niet naar om en de kleine boef vind het alleen interessant als Minky er mee speelt

Katnip (nepeta cataria) had ik ook eerst in de tuin, toen Kruimeltje het ontdekte lag hij er bovenop koppies te geven, de plant snoeide ik elk jaar met de grond gelijk, de plant kreeg de kans niet meer om boven de grond uit te groeien ;)
:lol:
Tommy-Minky-Shanky-Kruimeltje-Snorro-Boeffie
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Slaap lekker thee

Bericht door pinguin »

Ik heb die thee ook in huis, maar berg hem goed op want sproet word er niet echt vrolijk van. Snabbel daar in tegen drinkt het liefst zelf die thee op.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie