Kat met een bloedoor

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Indemo
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2013 17:18
Locatie: Zoetermeer

Kat met een bloedoor

Bericht door Indemo »

Wie heeft er ervaring met een kat met een bloedoor.
Ik heb hem vorige week laten operen en er inmiddels veel spijt van, gezien hoe die er nu aan toe is.
Was het wel nodig geweest?
Begrijp dat het anders een pijnlijk schrompeloor kon worden...maar of dit nog goed komt.
De kap die hij meekreeg gaf vreselijke paniek, afgedaan dus en gelukkig tot gisteren bleef hij eraf.
De wond is iets open maar volgens de DA kan dat niet zoveel kwaad.
De hechtingen zelf lijken rustig, als die er nou maar vanaf blijft.....
Moet morgen weer gaan werken, maar ben er niet gerust op.
Ben ik een overbezorgd bazinnetje? :cry:
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat met een bloedoor

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
rechtsboven zit een zoekfunctie en als je 'bloedoor' intypt dan krijg je redelijk wat berichten van baasjes, die het zelf aan de hand hebben gehad..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9383
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat met een bloedoor

Bericht door castratenkoor »

Ik heb wel een hond met een bloedoor gehad. Dat kwam na de operatie helemaal goed. Als je niet laat opereren krijgen ze er veel pijn aan, het oor verschrompelt tot lelijk bloemkooloortje. Als het goed is gedaan (niet iedere dierenarts is daar handig in) die operatie zou ik als ik jou was geen spijt hebben. Het heeft even tijd nodig.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Kat met een bloedoor

Bericht door Brittenbolletje »

Heb een hond gehad die het had. Kwamen te laat achter dus kreeg ze een knik oor. deed haar geen pijn, maar had wel soms oorontsteking daardoor.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kat met een bloedoor

Bericht door Chiquita98 »

Mijn gizmo heeft ook een bloedoor gehad. Niks geen kapje om gehad hoor. En ja hij heeft nu een kleiner (bloemkool)oortje, maar hij is er niet minder mooi om ;-)
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie