Taffy en de hormonen

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door ayla »

Jij kent ze het beste! Succes morgen!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door Chiquita98 »

Hoezo zou iemand jouw keuze niet accepteren? Ik ben zelf voor vroegcastratie....en het zijn jouw diertjes dus jouw keuze!! Zal morgen aan Taffy denken. Ik laat Bruno over een kleine 3 weekjes ook helpen hoor
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door Ms Maaike »

Wie bedoel je precies met 'iedereen'? :-P Ik ben het alleen maar met je eens. :) Vind het juist goed, waarom zou je wachten met castreren? :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door BillyJean »

Ach, ik bedoel niet iedereen met iedereen hoor, het staat er wat ongelukkig. Maar er zullen voor en tegenstanders zijn. Las gister dat ze soms kittend bij de laatste enting soms castreren, onder het idee van : troost zoeken bij moeder en broertjes en daarna de wijde wereld in. Dan zijn ze pas 12 weken. En ik vind het inderdaad sneuer dan Taffy zelf denk ik
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Zo heel vroeg vind ik wel sneu soms hoor je al met 7 week nee dat vind IK sneu maar vijf maand prima zijn ze straks allebei blij
En jij ook offcourse
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5469
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door nellebel »

voor taffy toch ook fijn dat die hormoontjes niet meer door zijn lijfje gieren. als hij nou wat kon met die hormoontjes, maar hij kan het niet kwijt en ik denk dat je hem en fayline en jezelf er ee ngroot plezier mee doet
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door Chiquita98 »

Balou is geholpen met 9 wk en de rest ook ongeveer met 12 a 13 wk. Ons asiel doet dat. Ik ben voor want geen kans meer op nestjes!! En ze zijn veel eerder hersteld. Maar goed inderdaad voor en tegenstanders en niet een discussie waard. Juist goed van je dat je naar het gedrag van Taffy kijkt en wat dit met fayline doet
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door Robijn »

Een kater met 5 maanden laten castreren vind ik niet sneu; een poes die continu door een kitten wordt lastig gevallen, vind ik persoonlijk veel sneuer.. (ik krijg weer allemaal flashbacks van Robijntje die door Gaudi werd geterroriseerd....en bij Gaudi zette de castratie helaas geen zoden aan de dijk.... :-| afijn, je kent het verhaal...)
Dat Taffy ruw naar Fayline is, tja..., hem valt niets te verwijten, als kitten is het normaal dat hij wil spelen en ravotten, en het liefst natuurlijk met een leeftijdsgenootje, die ook wil spelen en ravotten...
Taffy wordt nu groter, sterker en zwaarder en als kater wil hij natuurlijk graag de leiding overnemen...
Hopelijk kan Fayline hem de baas blijven...

Veel sterkte morgen, als Taffy gecastreerd wordt, en ik hoop dat hij wél hierdoor rustiger wordt, en Fayline meer met rust gaat laten, want ik wil niet dat Fayline moet gaan doormaken, wat Robijntje heeft moeten doormaken...

(sorry als ik misschien een beetje hard overkom, Elly, maar ik ben zó bang dat Taffy net als Gaudi wordt, en dat hoop ik toch niet voor Fayline, m'n favoriete forumBrittenpoesje, (na Robijntje...)..... . Misschien is mijn angst totaal ongegrond, ik zie ten slotte niet hoe Taffy met Fayline omgaat, maar ik moest het toch even kwijt; ik hoop dat je hiervoor begrip hebt...)
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door BillyJean »

Hoi Mariska

hier wordt niets geterroriseerd hoor, Fayline die weet wat ze moet doen. Maar ik vind het niet nodig dat het nu al zoveel onrust geeft, terwijl de castratie toch moet. Ik ga niet van de situatie uit dat het uit de hand gaat lopen. Eerst morgen maar eens naar de DA. Dat ie morgen nuchter moet, vind ik heel vervelend, maar ja, wat mot, mot
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
AnneLore
Poema
Poema
Berichten: 214
Lid geworden op: 18 dec 2012 13:50

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door AnneLore »

Ik vond ook het ook vreselijk om Joost naar de DA te brengen, en dat zat ook echt in mijn hoofd... Zelf vond hij het veel minder erg, en ik merkte echt een groot verschil daarna. Hij was krap 6 maanden (wel al ruim drie kilo) en mijn da miepte ook wat over iets meer tijd geven. maar ik merkte echt aan hem dat hij gierende hormonen had, en daar was voor niemand iets aan. na de castratie was hij uiteindelijk een stuk rustiger. ik hoop dat het goed gaat vandaag, ik vind het een goeie beslissing :) succes voor kleine Taffy en ook voor Fayline, je zal het maar hebben...
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door BillyJean »

Zo, eten en drinken weg gehaald en dan ga ik straks maar aan de loop. Even de gedachten verzetten. Gelukkig heeft Taffy niets door...
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door Dinky »

Veel succes vandaag Taffy!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door BloemTetsu »

Succes vandaan Taffy (en Elly)!
Ik duim voor succesvolle verwijdering en herstel.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5469
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door nellebel »

taffy succes kereltje, en ongeacht wat er gebeurt je biljft een echte vent. fayline zal je straks alleen maar meer waarderen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Taffy en de hormonen

Bericht door Chiquita98 »

Succes Taffy!!!!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie