laatste hoop

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Plaats reactie
petra 45
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 mar 2013 15:15

Re: laatste hoop

Bericht door petra 45 »

He ja fijne verhalen hebben jullie, maar na een paar dagen soda baden voel ik niets meer,
zie alleen nog waar ze me te pakken heeft gehad, binnenkant hand bij dat kussen bij de pink zeg maar, en 2 gaatjes op de bovenkant, tja ik wou een poes en dat zal ik weten ook geloof ik. :icon_shifty: ik zal ééns bellen kijken wat ze zeggen.

Maar ik hoop dat er hier ook mensen zijn die na een beet of krabbeltje geen rare dingen hebben gekregen :?:
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: laatste hoop

Bericht door Ms Maaike »

:) Ik heb gelukkig nog nooit wat aan krassen over gehouden, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit ben gebeten. Kattenbeten zijn vuile beten, heb wel vaker gehoord dat dat gaat ontsteken. Ik zou zeggen: blijf gewoon goed opletten. Als het in twee dagen tijd niet is gaan ontsteken denk ik dat het meevalt.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
petra 45
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 mar 2013 15:15

Re: laatste hoop

Bericht door petra 45 »

Nou mensen toch maar effe huisarts gebeld, over 20 minuten moet ik toch maar komen omdat ze het toch link vinden, pfff wat een gedoe, dacht assistente weet wel wat te doen maar nee de huisarts moet zelf kijken.

Nou ik zal het laten weten wat de diagnose is, maar ik denk dat ik het wekl zal overleven.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: laatste hoop

Bericht door eveline1982 »

Hahah vast wel ;) . Leuk he katjes :p ach je krijgt er zoveel voor terug :) . Hier na 1 beet (wel een flinke, met ook veel bloed) een bepaald type gordelroos, weet de naam niet meer. En na flinke krabben op me been begon de wond flink te ontsteken, ondanks ontsmettingsmiddelen. Ook kan je oa bloedvergiftiging oplopen, maar dat zijn van die enge dingen die gelukkig niet vaak gebeuren maar toch op gelet moet worden. Denk dat het bij jou ook wel zal mee vallen, maar als ze een tetanus prik willen geven (wat ze vaak liever op de dag dat het gebeurde doen) zou ik hem toch nemen, ben je weer voor een tijdje beschermd, en kan je vol hartelust je laten openkrabben en op verroeste spijkers lopen hihi
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
petra 45
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 mar 2013 15:15

Re: laatste hoop

Bericht door petra 45 »

Nou inderdaad krijgt er veel voor terug, een tetanus injectie intramusculair in mijn bil!!!!!!
72 uur na de beet is de deadline daarna heeft het in elk geval geen zin meer om een tetanus voor het incident [beet] te krijgen.

Antibiotica daar was het te laat voor, dus nu goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken, als dat wel zo is meteen aan de bel trekken.

ach ja kan er weer voor 10 jaar tegen nu, mischien ook wel goed.

Maar was niet van plan me elke keer open te laten krabben of bijten hahahaha
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: laatste hoop

Bericht door eveline1982 »

Hahahah ach iedere keer als ik word gebeten door katten, kittens of honden roep ik maar dat ik in ieder geval nog niet die rotprik hoef te halen ;) .
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
petra 45
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 mar 2013 15:15

Re: laatste hoop

Bericht door petra 45 »

Ja dat roept mijn man nu steeds tegen mij, ach als jij gekrabt of gebeten wordt is dat niet zo erg als bij mij.
ja hoor fijn daar doe ik het voor he, mezelf laten bijten om hem de ellende van tetanus te besparen,
nu is het wachten totdat hij aan de beurt is want dan lach ik me rot. :edance:
Plaats reactie