Het gaat weer wat beter met Babs!!

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mkanters
Huiskat
Huiskat
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 feb 2013 20:03

Het gaat weer wat beter met Babs!!

Bericht door Mkanters »

Onze lieve Babs word eindelijk weer een beetje de oude!
Ze heeft nu een week antibiotica en daar reageert ze erg goed op
Ze reageert weer als ik haar roep, als de koelkast open gaat staat ze er binnen 2 sec naast
(ze krijgt af en toe een stukje ham van mij :p vandaar)
En zelfs op speeltje reageert ze weer een beetje
Dus ik hoop dat het een ontsteking in haar buik is geweest en dat daardoor die lymfe knopen in haar buikje zaten!
Volgende week nog een x naar de dierenarts om te kijken of de knopen al weg zijn en of Babs weer wat is aangekomen

Ik heb de antibiotica pillen er goed ingekregen
Ik heb van die zalm reepjes/stokjes gehaald van wiskas en de antibiotica tot poeder geplet
Dat heb ik gemengd met de nutri pasta en dat op dat zalm stokje gedaan en Babs likte het er dan vanaf of at dat stukje op!
Heeft even geduurd voordat we erachter kwamen wat de beste manier was maar het is gelukt!
Over twee dagen is de kuur voorbij en dan eens afwachten hoe het dan met Babs gaat!
Ben erg benieuwd!

Bedankt iedereen voor de tips en reacties op mijn vorige bericht over Babs!

Lieve groetjes!
groetjes van Milou, Babs en Bailey
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Het gaat weer wat beter met Babs!!

Bericht door eveline1982 »

Veel succes verder met Babs en fijn dat ze de oude lijkt te worden!!!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie