lymfeklierkanker

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: lymfeklierkanker

Bericht door Adriana »

k heb redelijk wat ervaring met het grote Haagse asiel Lozerlaan en er werken daar schatten van betrokken mw's en vrijwilligers. en daar kun je dat best uitleggen zonder dat je een dier wordt opgedrongen denk ik..
en wie zal er over oordelen van 'belachelijk en te snel'..? volg je gevoelens en je hart en doe wat je ingegeven wordt. dat is doorgaans de beste en minst stressvolle weg, denk ik..
in ieder topic gaat het na verloop van tijd over andere onderwerpen dan de topic titel..
maar ik kan me voorstellen dat je iedere keer weer wordt geconfronteerd als je in dit topic verder schrijft.
wat je ook kunt doen is een fotoalbum aanvragen (zie forumoverzicht) en ons laten kennismaken met je andere katzels..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: lymfeklierkanker

Bericht door Sifra »

Je kunt thuis op de website van het Haags Dierencentrum al eens de plaatsbare katten bekijken en 's middags onder de openingstijden kun je op je gemak in de kattenkamers rondkijken.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
paasnini

Re: lymfeklierkanker

Bericht door paasnini »

Bamboe is ruim 12 geworden en bij ons opgegroeid. Sam (eeenjaar jonger) bleef alleen over. Ik ben na 2 dagen ook rond gaan kijken en ben een week later kennis gaan maken. Een moederpoes, kittens uitgevlogen en ze zat aan de andere kant van het land. Met weer dat erger was dan vandaag zijn wij haar gaan halen. Tegelijkertijd werden wij verliefd op de Maine Coon, een maand later kwam het 1e kitten, 3 maanden later de 2e en een jaar na de eerste kwam hetb3e kitten.
Niets is te snel, je vergeet je lieverd nooit en er zijn er genoeg die wachten op liefde, zorg en aandacht.

Overigens las ik net op een ander forum over een katje van 2 jaar met lymfeklierkanker, verschrikkelijk.
Plaats reactie